۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۱۰۲۷۸
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح:

ابعاد ترور شهید صیادخدایی در دست بررسی است

ابعاد ترور شهید صیادخدایی در دست بررسی است
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح، آمریکا و رژیم صهیونیستی را کانون برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات تروریستی در جهان دانست و گفت: ابعاد ترور شهید صیادخدایی در دست بررسی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر که در ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، با بیان اینکه ایران قربانی ترور است و حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان توسط دشمنان ترور شدند، اظهار داشت: ترور روز گذشته در تهران نشان می‌دهد ادعایی که آمریکایی‌ها و متحدان آن‌ها در خصوص حقوق بشر دارند، کذب است و ما قربانی ترور هستم.

وی ادامه داد: از دید ما، آمریکا و رژیم صهیونیستی مرکز و کانون برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای انجام اقدامات تروریستی در جهان هستند.

سردار شکارچی با اشاره به ترور شهید صیادخدایی در روز گذشته گفت: معمولاً دشمنان انقلاب اسلامی از هر طیفی دچار استیصال می‌شوند و زمانی که همه راه‌ها را به روی خود بسته می‌بینند، دست به اقدامات تروریستی می‌زنند که این هم یکی از همان اقدامات است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: ترور یک موفقیت برای دشمنان انقلاب اسلامی نیست، بلکه یک شکست برای آن‌هاست.

وی تأکید کرد: آن‌ها مطمئناً با ترور جوانان این کشور راه به جایی نخواهند برد و حتماً در پس این ترور‌ها با شکست‌های مفتضحانه‌ای روبه‌رو خواهند شد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اظهار داشت: ابعاد این ترور در دست بررسی است و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی همچنین درخصوص حمله موشکی ایران به مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و بیانیه سپاه مبنی بر پاسخ شدید ایران به اقدامات اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی این را تجربه کرده که هرگاه مواجهه مستقیم با ما داشته باشد، بدون اینکه چیزی را پنهان کنیم، خیلی شفاف اعلام می‌کنیم؛ ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم شرور و ناامن‌کننده منطقه و ارباب او آمریکا را ناامن‌کننده جهان می‌دانیم.

سردار شکارچی تصریح کرد: ملت و دولت‌ها بدانند که اسرائیل در هر منطقه‌ای حضور پیدا کند با خود ناامنی خواهد آورد و رژیمی که نمی‌تواند امنیت خود را تأمین کند، چگونه می‌تواند امنیت سایرین را تأمین کند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اضافه کرد: در اقلیم عراق نیز مقری که منهدم شد، در اختیار موساد بود که برای کشور‌های منطقه و ایران اسلامی ایجاد ناامنی می‌کرد؛ اما در آن عملیات، درسی به آن‌ها داده شد که اگر شرارت‌های آن‌ها افزایش پیدا کند، قطعاً ما هم پاسخ قوی‌تری خواهیم داد.

ارسال نظرات