۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۱۰۳۰۰
واکنش سردار فدوی به ترور شهید صیادخدایی:

دشمنان از پیروزی ‌مقابل ایران عاجزند/ نقطه آمال هر پاسدار شهادت است‌

دشمنان از پیروزی ‌مقابل ایران عاجزند/ نقطه آمال هر پاسدار شهادت است‌
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه نقطه آمال هر پاسدار شهادت است، گفت: کسی که سال‌های طولانی در راه جهاد و شهادت گام برداشته شهادت مطلوبش است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی صبح امروز در آیین افتتاح کارگاه متمرکز قطعات بتنی شهدای حاج عمران و پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به ترور ناجوانمردانه سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی اظهار داشت: جبهه باطل به ویژه شیطان بزرگ آمریکا و همه دنباله‌روهایش به‌مماقدام تحض برپا شدن جبهه حق انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل شروع به‌کار کردند.

وی با بیان اینکه سال‌های طولانی با انقلاب اسلامی مبارزه کردند اما حتی یک پیروزی نتوانستد به دست آورند چرا که این جبهه حق است و خدا از آن پشتیبانی می‌کند، افزود: زمانی که متوجه شدن نمی‌توانند اقدامات خود را علیه ایران انجام دهند دست به ترور زدند و به روش‌های مذبوحانه اقدام به شهادت پاسداران و سربازان اسلام می‌کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه ‌هدف اصلی یک پاسدار شهادت است و کسی که سالها در این راه قدم برداشته شهید شدن برای آن مطلوب می باشد، بد به حال کسانی که با شهادت یک فرد وعده جهنم نصیب آن می‌شود، تصریح کرد: خداوند فرموده که من از حق و حزب خدا پشتیبانی می‌کنم و حزب شیطان نمی‌تواند یک پیروزی به‌دست بیاورد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
خدای تعالی این شهید والا مقام را غریق رحمت واسعه ی خویش کند و بر باز ماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل عطاء فرماید . دشمن فاسد که فرو در لجن __رفته ، جهالت بگرفته مجن __ چون که ندارد شعور ، مانده ز عزت بدور __درک نکند حرف حق ،الّا بضرب و بزور__چوبه ی دار که بیند ، ز ترس و وحشت خویش __ خراب کند خودش را هم از عقب هم از پیش __
0
0