۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۱۰۳۲۵
رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با رسا:

قطعا جمهوری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت

قطعا جمهوری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت
حجت الاسلام گواهی اقدامات سخیف تروریستی را نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: قطعا جمهوری اسلامی این اقدام تروریستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار صیاد خدایی، به تبیین ابعاد مختلف این اقدام تروریستی پرداخت و گفت: دین اسلام نیاز به خون دادن دارد و تا پای اسلام خون نداده نشود دین مبین اسلام باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه درخت تنومند نظام اسلامی ایران نیاز به ایثار، جانفشانی و از خودگذشتگی دارد، ابراز کرد: سردار شهید صیاد خدایی از رزمندگان مخلصی بود که به جز شهادت خواسته دیگری از خدواند نداشت، این شهید با حضور در جبهه مقاومت عشق خود را به شهادت همانند شهید سلیمانی اثبات کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد خدایی دارای زندگی ساده و با خودروی معمولی در حال تردد بود، گفت: در حالی که بسیاری بیان می کنند مدافعان حرم برای دریافت حقوق بالا به جبهه سوریه رفتند، می بینیم آنها به حقوق اولیه خود از نظر مادی نیز نرسیدند، ولی به بالاترین حقوق معنوی خود یعنی شهادت دست پیدا کردند.

حجت الاسلام گواهی این اقدام سخیف تروریستی را نشانه درماندگی و دریوزگی رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این گونه اقدامات تروریستی را رژیمی انجام می دهد که به اوج ضعف و درماندگی رسیده باشد.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: استکبار جهانی توان مقابله با شهید سلیمانی در میدان مبارزه را نداشت، از این رو مجبور می شود که ایشان را نیمه شب به شهادت برساند یا در اقدامی تروریستی شهید صیادخدایی را در کوچه های تهران شهید می کند که این اقدامات اوج خفت، ضعف و درماندگی رژیم صهیونیستی و مزدوران بی مزد و مواجب آنها یعنی منافقین داخلی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه قطعا جمهوری اسلامی ایران این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت، ابراز داشت: امروز رژیم اشغالگر اسرائیل فهمیده که در معرکه و میدان توان رویایی با نظام اسلامی ایران را نخواهد داشت، زیرا هر زمانی که ایران اراده کند خسارت های سنگین به مواضع رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برخی مناطق عراق را حیاط خلوت خود قرار داده بود و به فعالیت های جاسوسی می پرداخت، اما موشک های نقطه زن ایران مقر آنها را مورد اصابت قرار داد و خسارت سنگینی به مقرهای این رژیم در منطقه وارد کرد.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس باید تاوان سنگینی را از نظر مادی و معنوی پرداخت کند، گفت: از نظر مادی خسارت های سنگینی به رژیم صهیونیستی در منطقه وارد شده و از نظر معنوی نیز آبرویی برای این رژیم جعلی در جهان باقی نمانده است، همچنین باید اسرائیل غاصب منتظر پاسخگویی نظام اسلامی ایران در این اقدام تروریستی باشد.

ارسال نظرات