۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۱۰۳۹۷
سردار کوثری:

اظهارات برخی‌ها کمترین تفاوتی با مواضع دشمن ندارد

اظهارات برخی‌ها کمترین تفاوتی با مواضع دشمن ندارد
سردار کوثری با بیان اینکه مواضع عده‌ای کمترین تفاوتی با مواضع دشمن ندارد، گفت: نمی‌توان از یکسو با شمر و یزید همراهی کرد و از طرف دیگر ادعای حر بودن داشت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان‌دستور، با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و با بیان اینکه این مناسبت روز استقامت و پیروزی ملت ایران است، به درس‌های ماندگار آن حماسه اشاره کرد و اظهار داشت:‌در جنگ تحمیلی فقط صدام طرف مقابل ما نبود، بلکه همه قدرت‌های بلوک‌بندی شده آن روز در اختیار او بودند، اما از آن عقبه نفس‌گیر سربلند بیرون آمدیم و این برای اولین بار در تاریخ 250 سال اخیر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در آن روزها که همه مقابل ما ایستاده بودند نه تنها تسلیم نشدیم بلکه پیروز شدیم و حالا سؤال این است امروز و با این قدرت انباشته شده، چطور امکان تسلیم وجود دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عین‌الاسد و اربیل نزدیک‌ترین تجربه از برخورد ما با دشمن بوده است و به دشمنان می‌گوییم هنوز با شما کار داریم و انتقام خون حاج‌قاسم و ابومهدی یکی از این کارها است.

وی با بیان اینکه دوران سیادت امت اسلامی به پرچمداری امام خامنه‌ای فرا رسیده است، گفت:‌ جریانات غربگرای داخلی بدانند وقتی از قدرت‌های استعماری بزرگ کاری ساخته نیست قطعا از دنباله‌های داخلی آنها کاری ساخته نخواهد بود.

این نماینده مجلس شوری اسلامی در ادامه به شرایط روز کشور و تلاش دولت برای بازگشت امور به ریل انقلاب اشاره کرد و گفت:‌ نقد اگر منصفانه باشد نیاز همه ارکان نظام است، اما جریان غربگرا به دروغ متوسل می‌شود و به بهانه نقد دولت به اصل نظام حمله می‌کند.

کوثری با بیان اینکه مواضع عده‌ای کمترین تفاوتی با مواضع دشمن ندارد، اظهار داشت:‌ نمی‌توان از یکسو با شمر و یزید همراهی کرد و از طرف دیگر ادعای حُر بودن داشت.

وی همچنین به شرایط تحویل دولت سابق به دولت فعلی اشاره کرد و گفت: آقایان نه تنها خزانه را خالی تحویل دادند که آن را با بدهی تحویل دولت جدید دادند؛ 450 هزار میلیارد تومان کسری بودجه، 150 هزار میلیارد تومان اوراق قرضه و بر باد دادن 60 میلیارد دلار ذخایر ارزی و ارزش پول ملی از جمله نتایج کار دولت قبلی بوده است.

ارسال نظرات