۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۱۰۴۸۶
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان مطرح کرد؛

«ایثار و شهادت»؛ فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر ابرقدرت ها

«ایثار و شهادت»؛ فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر ابرقدرت ها
اصفهان - سردار فدا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ ایستادگی و مقاومت و تسلیم نشدن در مقابل ابرقدرت‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار مجتبی فدا، در همایش بزرگ فرزندان جهان آرا که مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و عملیات بیت المقدس در اجتماع عظیم دهه نودی‌ها در میدان جهاد کاشان برگزار شد، گفت: امشب از همه اقشار جامعه در سالروز عملیات خرمشهر تجمع کردند تا عشق و ارادت و وفاداری خود را به ولایت، اهل بیت (ع)، شهدا و انقلاب اسلامی اثبات کنند.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی، انگلیسی‌ها از بین سه گزینه رضاخان قلدر را به قدرت و حکومت ایران رسانیدند تا او ابتدای حکومت خود با تأسیس ارتش صد هزار نفری عامل اجرای سیاست‌های انگلستان در ایران باشد و بتواند قیام‌های مردمی مسجد گوهرشاد، نهضت جنگل و قیام عشایر را سرکوب کند و زمین‌های کشاورزان را تصرف کند.

سردار فدا یادآور شد: وقتی عنصر فریب خورده‌ای بنام رضا خان اعتقادی به اسلام قرآن و دین و مردم نداشته باشد ارتش صدهزار نفری او در جنگ جهانی دوم یک گلوله هم شلیک نمی‌کند و یک روز هم مقابل ارتش روس و انگلیس مقاومت نمی‌کند.

به گفته وی ملت مقتدر ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و حمله صدام به ایران ۳۴ روز در دروازه‌های خرمشهر مقابل لشکر زرهی صدام ایستاد و کل منطقه خوزستان را که ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع است طی ۲۲ روز آزاد کرد.

به گفته وی در زمان تحریم‌ها که هیچ امکاناتی نداشتیم رزمندگان اسلام با دست خالی، اما با ایمان و اعتقاد حماسه آفریدند و ۲ هزار زمنده ایرانی، ۱۹ هزار سرباز عراقی را اسیر و تسلیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با اشاره به اینکه آوازه رشادت و دلیری رزمندگان اسلام الگو و سرمشق جبهه مقاومت شد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ ایستادگی و مقاومت و تسلیم نشدن در مقابل ابرقدرت‌ها است.

سردار سرتیپ دوم پاسدارفدا تأکید کرد: این نشانه دهنده عزت و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است که رهبر معظم انقلاب خطاب به دشمن اعلام می‌کند یکی بزنید ۱۰ تا خواهید خورد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات