۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۱۰۵۶۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

طلاب راهکارهای تبلیغی در حوزه فرزندآوری و آسیب های تک فرزندی را فرامی گیرند

طلاب راهکارهای تبلیغی در حوزه فرزندآوری و آسیب های تک فرزندی را فرامی گیرند
لرستان- عزیزی، گفت: کارگاه های آموزشی با محوریت ارتقای فعالیت طلاب مبلغ برای تبلیغ در عرصه فرزندآوری و ارائه آسیب های تک فرزندی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درلرستان، به برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه فرزند آوری و جوانی جمعیت ویژه خواهران مبلغ اشاره کرد و بیان داشت: طلاب مبلغ خواهر در این کارگاه های تخصصی شرکت می کنند.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ارتقای سطح آگاهی و توان تبلیغی خواهران مبلغ برای فعالیت در عرصه تبلیغ و پرداختن به بحث فرزندآوری و جوانی جمعیت عنوان کرد.

عزیزی بیان کرد: طلاب پس از گذراندن این دوره های آموزشی می توانند در جامعه فعالیت تبلیغی خود را با محوریت فرزند آوری، ازدیاد نسل و رفع شبهات جمعیت و فرزندآوری ادامه دهند.

وی به برگزاری نشست پژوهشی فرهنگی جمعیت و فرزند آوری اشاره کرد و گفت: این نشست نیز با محوریت تحقق اهداف جهاد تبیین ویژه خواهران طلبه لرستانی برگزار شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: در نشست جمعیت و فرزند آوری راهکارها و اصول علمی فرهنگی در راستای تبلیغ خواهران مبلغ در جامعه برای تشویق زوجین به فرزند آوری برگزار شد.

وی از برگزاری نشست فرهنگی پژوهشی بررسی آسیب های تک فرزندی ویژه خواهران طلبه خبر داد و عنوان داشت: این نشست نیز امروز،  5 خرداد به میزبانی مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد برگزار می شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: در این نشست بررسی آسیب های تک فرزندی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات