۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۱۰۵۸۳

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور مسئولین، نهادها و دستگاه های مختلف در این اداره کل در قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور مسئولین، نهادها و دستگاه های مختلف در این اداره کل در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق استان در این مراسم گفت: مدت ۵ سال از حیات عمرم را در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مشغول خدمت رسانی به مردم، مراجع و علما بوده ام.

وی بیان داشت: همواره در طول خدمت از الطاف منویات مراجع تقلید، علما و نماینده ولی فقیه در استان بهره مند بوده ام و نگرانی شان را نگرانی خودم می دانسته ام و همه تلاشم را معطوف خدمت رسانی کردم.

حسینی کاشانی بیان داشت: لازم است از همه جهادگران فرهنگ و هنر و همه مسئولین اداره کل فرهنگ، خانه مطبوعات و نهادهای مردمی تشکر کنم و امیداورم کوتاهی ما را ببخشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق استان گفت: در این مدت همه تلاشم ارتقاء شاخصه های زیر ساخت ها و سخت افزاری فرهنگ بوده و این تلاش سبب شده ۹۰ درصد شاخصه ها رشد داشته باشد و کسب مقام دوم در این رابطه دلیل بر این مدعاست.

گفتنی است جناب آقای حسینی کاشانی مدت ۵ سال عهده دار رسالت مدیر کل در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم بوده و امروز این رسالت به جناب آقای عموزاده واگذار شد.

ارسال نظرات