۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۱۰۶۵۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

ترور شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند

ترور شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: زندگی حضرت معصومه(س) برای همه ما یک الگو و نماد بارز زندگی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به ترور و به شهادت رسیدن شهید صیاد خدایی توسط عوامل استکبار، اظهار داشت: دشمنان این ملت و انقلاب بار دیگر دست به جنایتی بزرگ زدند و یکی از فرزندان این مملکت را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: دشمنان بدانند که این جنایت ضدبشری هرگز بی پاسخ نخواهد ماند و باید تاوان این عمل خود را پس دهند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: انقلابی ماندن یکی از اصول و ارکان این نظام است، لذا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تمامی مسئولان و مدیران همچنان از روحیه انقلابی برخوردار باشند و  انقلابی بمانند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کسی منکر وجود مشکلات در کشور نیست با این حال برای اقتدار و اعتلای این نظام باید همچنان انقلابی بمانیم زیرا رهبر معظم انقلاب می فرمایند که من انقلابی هستم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد حادثه ای تلخ در شهر آبادان بودیم که در آن تعدادی از شهروندان در اثر ریزش یک ساختمان جان خود را از دست دادند، بنابراین متولیان امر باید رسیدگی به این حادثه دلخراش را در اولویت قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آغاز دهه کرامت تاکید کرد: زندگی حضرت معصومه(س) برای همه ما یک الگو و نماد بارز زندگی اسلامی است، بنابراین باید سیره این بزرگ بانوی اسلام برای همه ما الگو قرار گیرد./1400/

ارسال نظرات