۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۱۰۷۵۸

تقدیر عضو شورای عالی حوزه از دست اندرکاران سرود «سلام فرمانده»

تقدیر عضو شورای عالی حوزه از دست اندرکاران سرود «سلام فرمانده»
آیت الله اراکی با تمجید از اخلاص دست اندرکاران اجرای سرود «سلام فرمانده»، گفت: در برگزاری این همایش ها اخلاص موج می‌زند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی امروز در درس خارج فقه با تشکر از ریاست صدا و سیما در موضع گیری علیه عملکرد بخش نمایش خانگی و با انتقاد از وضعیت نمایش های خانگی اظهار کرد: متأسفانه امروزه ستون پنجم فرهنگی دشمن از طریق نمایش های خانگی، جنگی علیه اسلام، هویت ملی و اساس و بنیاد انقلاب اسلامی به راه انداخته که البته افسران و سربازان این جنگ هم شناخته شده هستند.

وی با یادآوری مسؤولیت همه مسؤولان در برابر این جنگ فراگیر فرهنگی تأکید کرد: امروز هرگونه تقصیر از جانب هر یک از مسئولان در نهادهای مسئول و در برابر این جنگی که علیه هویت و موجودیت ایران به راه افتاده قابل پذیرش نیست و انتظار داریم همه مسئولان و همه نهادهای مربوطه با احساس مسئولیت، به وظیفه خود در دفاع از هویت جامعه اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های الهی ملت پایبند باشند و در برابر این تهاجم ایستادگی کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین افزود: همه مسؤولان موظف‌اند دست ستون پنجم فرهنگی دشمن را از سرقت هویت ملی ما کوتاه کنند.

آیت الله اراکی سپس به وظایف سه قوه در برابر این تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و ابراز امیدواری نمود و خاطر نشان کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز اقدامات قاطعی در این زمینه انجام دهد.

وی در ادامه به همایش‌های برگزار شده با عنوان «سلام فرمانده» اشاره و از همه دست اندرکاران اجرای این سرود و بازخوانی آن تشکر کرد.

استاد عالی حوزه علمیه قم همچنین گفت: باید توجه داشت که در برگزاری این همایش ها، اخلاص موج می زند، ضمن آن که این اخلاص در متن سرود و شیوه اجرای آن نیز دیده می شود.

آیت الله اراکی ابراز امیدواری کرد این دست برنامه ها با تلاش و کوشش مداوم هنرمندان دلسوز و متعهد به عنوان سرداران مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ادامه پیدا کند.

وی افزود: بر این اساس، هنرمندان دلسوز و متعهد ما باید همچنان در صحنه حضور داشته باشند و با تکثیر این سبک از برنامه ها، تهاجم فرهنگی دشمن را پاسخ گویند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پایان سخنان خود از هنرمندان متعهد و دلسوز درخواست کرد حضور در صحنه را تا یأس دشمن از دستبرد به هویت ملی و دینی جامعه و منزوی شدن و شکست کامل آنان ادامه دهند.

ارسال نظرات