۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۱۰۸۵۱
حجت الاسلام بهاری اعلام کرد؛

فراخوان ثبت‌نام طرح شهید بیاضی‌زاده با موضوع استعدادهای مدیریتی حوزه‌

فراخوان ثبت‌نام طرح شهید بیاضی‌زاده با موضوع استعدادهای مدیریتی حوزه‌
مدیر دفتر امور نخبگان حوزه گفت: طرح شهید بیاضی‌زاده (۲)، گامی در راستای تامین اهداف بلند حوزه‌های علمیه و انقلاب، جهت تامین نیروی انسانی نخبه برای سطوح مختلف است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن بهاری مدیر این دفتر، با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح شهید بیاضی‌زاده با هدف حمایت از استعدادهای مدیریتی، فقهی و پژوهشی با رویکرد حل مساله، در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از شناسایی افراد، ۲۲۰ نفر از طلاب واجد شرایط، در سال جاری مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی توانمندسازی در استعداد مدیریت، تفقه و پژوهش را بخشی از نیازهای جامعه، نظام و حوزه‌های علمیه دانست و افزود: باید در سطوح مختلفِ نخبگانی، افراد دارای صلاحیت، شناسایی، حمایت، توانمندسازی و در نهایت برای به کار‌گیری، به مراکز هدف معرفی شوند.

مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، رسیدگی و حمایت از استعدادها را یک ضرورت انکارناپذیر برشمرد و با بیان اینکه تغییر در امورات مختلف، منوط به پرورش و حمایت از مستعدین در هر عرصه است گفت: رفع دغدغه‌های نخبگان برای دستیابی به اهداف بلندِ نظام، جزء برنامه ما در طرح شهید بیاضی‌زاده است.

وی با تاکید بر ضررت حمایت و هدایت نخبگان به سمت افزایش بهره‌وری و پرورش استعدادهای آنان و جلوگیری از امور غیر لازم، افزود: روشن است برخی از اهداف ما با حمایتِ یکساله از نخبگان حوزوی محقق نمی‌شود و باید این طرح در سال‌های آتی هم استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام بهاری استعدادیابی در ضمن شناساییِ افراد را جزء برنامه‌های طرح شهید بیاضی‌زاده دانست و گفت: در دوره جدیدِ طرح، شاخه‌ی استعدادهای مدیریتی نیز اضافه شده و این شناسایی از طریق فراخوان عمومی و لیست پیشنهادی سازمان‌ها و نهادهای همسو، انجام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه طرح شهید بیاضی‌زاده مورد حمایت بزرگان حوزه بخصوص بعضی از اعضای محترم شورای عالی و مدیر محترم حوزه‌های علمیه حضرت آیت الله اعرافی بوده و هست، گفت: این طرح در حقیقت، گامی در راستای اهداف بلند حوزه‌های علمیه و انقلاب، جهت تامین نیروی انسانی نخبه برای سطوح مختلف نظام خواهد بود.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی www.bayazizade.ir مراجعه کنند.

فراخوان ثبت‌نام طرح شهید بیاضی‌زاده اعلام شد

 

ارسال نظرات