۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۱۱۰۷۶
حجت الاسلام لیالی عنوان کرد؛

روز دختر؛ پاسخی به تمام شبهات فمینیستی

روز دختر؛ پاسخی به تمام شبهات فمینیستی
استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت معصومه (س) الگویی برای علم آموزی، فعالیت های اجتماعی سیاسی است و روز دختر پاسخی به تمام شبهات فمینیستی و تخریب چهره اسلام است.

حجت الاسلام محمد علی لیالی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ضمن تبریک دهه کرامت و با اشاره به شخصیت خواهر خورشید هشتم حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: علاوه بر دختر و خواهر امام بودت حضرت معصومه(س) القاب ایشان نیز برتری این بانوی گرامی نسبت به سایرین را می رساند.

وی افزود: محدثه از القاب بانوی کرامت است که به معنای اهل حدیث و روایت و کسی که حلقه درسی داشته است یعنی این بانوی گرامی اهل علم و اندیشه و تفکر بوده همچنین او را از این جهت که نزدیک به مقام عصمت بودند به معصومه نام نهادند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با بیان عصر بنی امیه و خفقان سیاسی ابراز کرد: حضرت معصومه(س) در ایام حصر و زندان پدر بزرگوارشان و ولایتعهدی امام رضا و سفر برادر به مرو زندگی می کند یعنی عصر پر از تحولات مهم سیاسی، اجتماعی و معرفتی.

حجت الاسلام لیالی حضرت معصومه را ملاک و اسوه ای برای بانوان توصیف کرد و ادامه داد: این بانوی کرامت الگویی برای علم آموزی، فعالیت های اجتماعی سیاسی است و روز دختر پاسخی به تمام شبهات فمینیستی که در راستای تخریب چهره اسلام از آن دم زده می شود.

ارسال نظرات