۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۷۱۱۳۲۸
حجت الاسلام زنگویی در گفتگو با رسا:

 امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است

 امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است
رئیس کمیسیون بسیج و امور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: در جهانی که همواره ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و هر لحظه مورد تهدید و هجمه‌های دشمنان قرار دارد، آموزه‌های امام خمینی (ره) راهگشا است.

حجت الاسلام شیخ علی زنگویی زوزنی رئیس کمیسیون بسیج و امور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۸ تداعی‌کننده یک روز حزین و تلخ برای مردم ایران اسلامی است؛ روزی که مردم ایران رهبر بزرگ و دوراندیش و حکیم خود را از دست دادند.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) رهبری ساده زیست و مردمی بود که به عنوان نه تنها یک سیاستمدار؛ بلکه به عنوان یک عالم بزرگ دینی و مجاهد خستگی ناپذیر، با ایمان و اعتقاد و آزادگی راه مبارزه با بی عدالتی و ظلم را هموار و حکومت ستم شاهی را ویران کرد.

رئیس کمیسیون بسیج وامور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: ۱۴ خرداد ماه نه تنها یادآور سالروز ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی است؛ بلکه یادآور قیام خونین 15 خرداد نیز است که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت.

حجت الاسلام زنگویی زوزنی با اشاره گذشت چندین سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که این نظام مقدس را بر مبنای اسلام ناب محمدی بنیان نهاد، ابراز کرد: در جهانی که همواره ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و خصوصا کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه های دشمنان قرار دارد، آموزه های امام خمینی(ره) راهگشا است.

وی در ادامه افزود: هرچند با وجود فقدان امام راحل، تداوم اندیشه و آرمان ‌های ناب ایشان، برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی با ایمان و اعتقاد راسخ به برکت وجود نایب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) محقق شد و همواره تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی ایشان به عنوان ضرورت برای جامعه امروز خصوصا نسل جوان در جهت پایبند بودن به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است.

ارسال نظرات