۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۷۱۱۵۳۶
مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان؛

دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان نیازمند توجه متولیان است

دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان نیازمند توجه متولیان است
اصفهان - فنائیان از مسؤولان خواست مکانی با کلاس‌های بیشتر برای پذیرش دانش آموزان بیشتر و تامین نیروی کادر پرورشی، اجرایی، آموزشی، خدماتی و مشاور اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، فهیمه فنائیان پیش از ظهرامروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان نیازمند توجه متولیان است، گفت: دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان نیازمند مکانی با جاذبه‌های بیشتر و کلاس‌های بیشتر برای پذیرش خیل دانش آموزان علاقه مند به معارف اسلامی است.

وی امنیت اجتماعی بیشتر و سطح علمی بالا را مهمترین انتظارات خانواده‌های دانش آموزان از مدارس معارف اسلامی صدرا در کاشان اعلام کرد و گفت: در صورت مساعدت و همکاری متولیان تحقق این انتظارات بر حق خانواده‌های دانش آموزان دور از دسترس نیست.

فنائیان از سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای تهران، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش به عنوان سه سازمان متولی اصلی مدارس معارف اسلامی صدرا نام برد و افزود: این سه متولی نقش مهمی در تهیه زیرساخت‌های مناسب برای مدارس معارف اسلامی صدرا دارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کادر اجرایی مدارس را براساس مدیر و معاون و مشاور و نیروی آموزشی و حتی خدمتگزار را بر اساس تعداد دانش آموزان تعیین می‌کند، افزود: تمامی این نیرو‌ها به دبیرستانی‌هایی که در رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی فعالیت دارند و دانش آموزآن بیشتری دارند تعلق می‌گیرد.

به گفته وی این نیرو‌ها به دبیرستان معارف اسلامی صدرا که به دلیل کمبود کلاس، دانش آموز کمتری دارند تعلق نمی‌گیرد و آموزش و پرورش برای تامین نیروی دبیرستان معارف اسلامی صدرا کاشان به دلیل داشتن دانش آموز کمتر با مشکل قانونی مواجه است.

مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان از مسؤولان خواست تا نسبت به تهیه مکانی با جاذبه و با کلاس‌های بیشتر برای پذیرش دانش آموزان بیشتر و همچنین تامین نیروی کادر پرورشی، اجرایی، آموزشی، خدماتی و مشاور اهتمام  ویژه داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات