۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۱۱۵۸۵
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

رسانه‌های دشمن به دنبال پمپاژ حس نا امیدی در کشور هستند

رسانه‌های دشمن به دنبال پمپاژ حس نا امیدی در کشور هستند
استاد حوزه و دانشگاه گفت: رسانه های دشمن به دنبال ایجاد تزریق یأس و نامیدی در جامعه هستند در حالیکه برخی از کشورها حسرت وضعیت ملت ایران را می خورند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در ادامه سلسله جلسات جهاد تبیین حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به دلایل لزوم جهاد تبیین گفت: شیطان کار خلاف ما را زیبا جلوه می دهد و ما را از دشمن می ترساند و نسبت به خودمان ایجاد ضعف می کند و از همین رو انسان دائماً نیازمند واعظ درونی، بیرونی و تبیین است.

وی افزود: یکی از وجوه ایمان به غیب ایمان به وجود ابلیس و عملیات روانی شیطان است که متاسفانه در طول دوازده سال تحصیل دانش آموزان تا مقطع دبیرستان کمتر مطالبی در این موضوع مهم ارائه می شود البته وقتی حوزه علمیه در متون آموزشی نقش نداشته باشد جای تعجبی هم نیست.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید دانش آموزان را به جنگیدن در مقابل ابلیس آموزش دهد، ابراز کرد: کودکان به درگیری علاقه دارند و به این معنا است که انسان در میدان درگیری آفریده شده و دشمن ما یعنی ابلیس پیش از خلقت ما به وجود آمده و به نقطه ضعف های انسان کاملاً واقف است.

سخنران حرم حضرت معصومه، منافقین و کفار را از دیگر دشمنان انسان در کنار ابلیس برشمرد و تصریح کرد: کفار و منافقین با عملیات روانی ایجاد یأس و ناامیدی در انسان می کنند و کفار به دلیل حسادت تا ما دست از ایمان برنداریم ما را تحت بمباران روانی خود قرار می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به صدها شبکه فارسی زبان ضد ایرانی و اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام تجهیزاتش به جنگ با مسلمین آمده است؛ صدها شبکه فارسی زبان با بودجه های سرسام آور برای ایرانیان برنامه می سازند و از این طریق به دنبال عملیات روانی و از بین بردن اعتقادات می باشند.

وی با بیان اینکه در عملیات روانی باید با استقلال تمام سرمان را بالا بگیریم، اظهار کرد: دشمنان قرآن و پیامبر خدا را مسخره و تحقیر کردند اما این موضوع هیچگاه باعث نشد سخن حق کتمان یا بر زمین بماند لذا در بیان حقایق و دفاع از اعتقادات باید با استقلال تمام از حق و حقانیت دفاع کرد.

استاد حوزه و دانشگاه دروغ علیه مسلمین، بزرگ نمایی و کوچک نمایی را از ابزار دشمن دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین عوامل انسانیت استقلال و ایستادگی در مقابل عملیات روانی است و مادران جامعه در تربیت و استقلال فرزندان نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان جهاد تبیین در بمباران روانی دشمن را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: BBC و دیگر رسانه های دشمن به دنبال ایجاد تزریق یأس و حس نا امیدی در جامعه هستند در حالیکه برخی از کشورها حسرت وضعیت ملت ایران را می خورند.

ارسال نظرات