۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۱۱۶۰۵

رُمانِ «وکیل‌مدافع شیطان» روایتی از دلدادگی دختری مسیحی و پسری یهودی

رُمانِ «وکیل‌مدافع شیطان» روایتی از دلدادگی دختری مسیحی و پسری یهودی
کتاب «وکیل‌مدافعِ شیطان» رُمانِ مستندی است که به نویسندگی حمیدی عبدالکریمی به تازگی توسط انتشارات صفحه‌نگار چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «وکیل‌مدافعِ شیطان» رُمانِ مستندی است که به نویسندگی حمید عبدالکریمی به تازگی توسط انتشارات صفحه‌نگار در 248 صفحۀ قطع رقعی ‌چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

رُمانِ مستند وکیل‌مدافع شیطان، ماجرای دلدادگی دختری مسیحی و پسری یهودی را روایت می کند که در مسیر پرتلاطم عشق منتهی به ازدواج، با جریان‌هایی شیطانی مواجه می‌شوند که زندگی بشر را تغییر داده و به دنبال تغییر ماهیت انسان‌ها و جوامع بشری هستند.

نویسنده درباره این اثر می‌گوید: دنیای امروز، بستر پدیده‌هایی است که خواسته و ناخواسته در زندگی ما تأثیر می‌گذارند و در این دنیا جریان‌هایی شیطانی وجود دارند که به ‌دنبال ایجاد انحراف در زندگی بشری و تغییر ماهیت انسان‌ها و جوامع هستند.

در این رُمان، خواننده علاوه بر خواندن یک رُمان، با واقعیت‌هایی آشنا می‌شود که می‌تواند با افزایش آگاهی و البته اقدام مناسب در خصوص آن ها، خود، خانواده و جامعه‌اَش را در برابر جریان‌های شیطانی حاکم بر جهان واکسینه کند.

گفتنی است نویسنده این کتاب، کتاب های دیگری هم مثل «سواد رسانه ای» و «برده داری مدرن» تألیف کرده و به چاپ رسانده است.

رُمانِ مستند «وکیل‌مدافع شیطان» وارد بازار نشر شد

ارسال نظرات