۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۷۱۱۹۵۱

با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، قیمت نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت

با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، قیمت نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست ، گفت: تا چند روز آینده در رابطه با عزل یا استعفای مدیرعامل راه‌آهن تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز ساخت 19 هزار و 480 واحد نهضت ملی مسکن در چیتگر با اشاره به اینکه تاکنون 70 درصد زمین 4 میلیون مسکن نهضت ملی شناسایی شده است اظهار کرد: امروز یک میلیون و 400 هزار واحد نهضت مسکن ملی آماده بارگذاری است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 350 هزار واحد این طرح در دست اجراست، افزود: بر اساس توافق‌های به عمل آمده با بنیاد مسکن، ستاد اجرایی امام و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به ترتیب 100 هزار، 50 هزار و 100 هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، قیمت نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت.

قاسمی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه قرار بود سخنگوی مسکن را معرفی کنید، گفت: به زودی سخنگوی بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی را معرفی خواهم کرد.

وی همچنین در رابطه با حادثه قطار مشهد - طبس نیز تصریح کرد: تا چند روز آینده و پس از گزارش کمیسیون عالی سوانح، در خصوص عزل یا استعفای مدیر عامل راه‌آهن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات