۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۱۲۴۱۴
حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای:

حل معضلات و ناهنجاری های قم نیازمند توجه ویژه مسؤولان قضایی است

حل معضلات و ناهنجاری های قم نیازمند توجه ویژه مسؤولان قضایی است
رئیس قوه قضاییه گفت: مسؤولان قضایی استان قم باید به مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در این شهر بیشتر توجه کنند و این یک وظیفه شرعی و دینی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: قم با توجه به ویژگی هایی که دارد باید مسائلش هم در تراز این شهر مقدس دیده شود و امروز و فردا کارهایی که در استان قم جریان دارد را تا جایی که مقدور است از نزدیک بررسی می کنیم.

وی با بیان اینکه به برخی از ناهنجاری های قم باید توجه بیشتری شود، افزود: به برخی از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در قم باید بیشتر توجه و مراقبت شود و این یک وظیفه شرعی و دینی است لذا من از همکاران خودم در استان قم می خواهم که با این دید به مسائل قم نگاه کنند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولان باید توجه کنند که اگر جایی کسی حرفی زد برایشان غیر منتظره نباشد و با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند، ابراز کرد: امروز برخی از مردم بخاطر مشکلاتی ممکن است تحت فشار باشند و ناراحتی‌هایی داشته باشند لذا قضات باید با صبر و حوصله با مردم برخورد کنند.

وی در پایان اظهار کرد: به طور خاص از زحمات و تلاش های آیت الله سعیدی که در قم حضور دارند و تمام امور با محوریت ایشان سامان می گیرد تقدیر و تشکر می کنیم.

ارسال نظرات