۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۱۲۵۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تمدن اسلامی مبتنی بر اخلاق است

تمدن اسلامی مبتنی بر اخلاق است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه تمدن اسلامی مبتنی بر اخلاق است، گفت: برای رسیدن به تمدن اسلامی علم باید در کنار ایمان به خدا و اخلاق باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در برگزاری جلسه اخلاق اداری در افق تمدن اسلامی به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: تمدن اسلامی مبتنی بر اخلاق است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن اسلامی علم باید در کنار اخلاق و ایمان به خدا باشد، افزود: اگر پیشرفتی در حوزه فناوری شکل گیرد اما در اخلاق اجتماعی افراد، دگرگونی و اصلاحات رفتاری و نگرشی نباشد به تمدن اسلامی نوین دست نخواهیم نیافت.

وی خاطرنشان کرد: عمل به قرآن، پیروی از دستورات این کتاب آسمانی و اعتقاد به امام معصوم تنها راه نجات جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: باید برای دستیابی به تمدن اسلامی،  فرهنگ کار جمعی، تعامل اجتماعی، فرهنگ پوشش حجاب و رعایت حقوق دیگران را گسترش داد و  مبارزه با قانون گریزی، ویژه خواری و سودجویی تبدیل به یک فرهنگ شود.

جهاد کشاورزی از ارکان اساسی نظام جهت توسعه اقتصاد پایدار است

وی در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت های لرستان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: با بهره برداری برسد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه جهاد کشاورزی یکی از ارکان اساسی نظام جهت توسعه اقتصاد پایدار وامنیت غذایی است، عنوان کرد: با توجه به صنایع تبدیلی و غذایی و حمایت از سرمایه گذاران در همه بخش‌های کشاورزی می توان به رشد اقتصادی و اشتغالزایی دست یافت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات