۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۱۲۸۵۸
با موضوع جهاد تبیین برگزار می شود؛

جلسات روشنگری با حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمه زهرا آمل

جلسات روشنگری با حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمه زهرا آمل
مازندران - مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) آمل از برگزاری سلسله جلسات روشنگری با حضور طلاب در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مسأله جهاد تبیین خبر داد.

خانم کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری سلسله جلسات روشنگری با حضور طلاب در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مسأله جهاد تبیین خبر داد.

وی با اشاره به این که بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، افزود: هر کسی که می تواند، باید در این راستا اقدام کند، چون ایفای نقش جوانان، نخبگان و فعالان فرهنگی در این زمینه، لبیک به فرمان ولایت است.

خانم مهربان با بیان این که مسأله جهاد تبیین از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این خصوص، سه مسأله عظمت انقلاب اسلامی ایران، چشم انداز پیش روی این انقلاب جهت ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور منجی بشریت و نقش آفرینی جوانان متعهد باید روشن شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) آمل افزود: از جمله الزامات جهاد تبیین می توان شناخت توان جبهه خودی و جبهه دشمن، جهت گیری به سمت تمدن اسلامی، امیدواری و امیدبخشی و حضور جوانان در میدان عمل یاد کرد.

وی، مسأله جهاد تبیین در جهت خنثی سازی توطئه دشمنان علیه کشور را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش رسانه ای دشمن در جهت تضعیف و ناکارآمد جلوه دادن نظام، مسأله جهاد تبیین باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه با بیان این که یکی از وظایف مهم امروز حوزویان گام برداشتن در جهت مسأله جهاد تبیین است، تصریح کرد: طلاب و اساتید حوزه های علمیه باید نسبت به مسأله جهاد تببین دغدغه مند تر عمل کنند و در جهت تحقق این مطالبه مهم مقام معظم رهبری گام بردارند.

خانم مهربان در ادامه سخنان خود گفت: همه توصیه هایی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، همچون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد و عدالت، عزت ملی، مرزبندی با دشمن، مبارزه با فساد و سبک زندگی اسلامی، در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای نهضت امام زمان(عج) به جوانان داشتند، ضرورت دارد که در مسأله جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) آمل با اشاره به این که امروز دشمنان انقلاب اسلامی از همه ابزارها برای ناکارآمد جلوه دادن دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی استفاده می کنند، بیان داشت: حوزویان به عنوان پیشگامان و پرچم داران دفاع از انقلاب و نظام اسلامی وظیفه دارند در جهت مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان گام های مؤثری بردارند.

وی با بیان این که مسأله جهاد تببین یکی از بهترین و مهم ترین راهکارهای مقابله با انحراف و تحریف انقلاب از سوی دشمنان نظام اسلامی است، تصریح کرد: حوزویان بیش از پیش باید در جهت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف جامعه تلاش کنند./979/

افشین ایمانی
ارسال نظرات