۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۷۱۲۹۲۷
مدیر گروه اقتصاد دانشگاه رضوی خبر داد؛

کسب رتبه های برتر ارشد کشور از سوی طلاب دانشجوی دانشگاه رضوی

کسب رتبه های برتر ارشد کشور از سوی طلاب دانشجوی دانشگاه رضوی
خراسان رضوی - عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از کسب رتبه های برتر ارشد کشور از سوی طلاب دانشجوی این دانشگاه خبر داد.

دکتر مرتضی مرتضوی کاخکی، مدیر گروه اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، ضمن اعلام خبر کسب رتبه های برتر آزمون ارشد، رشته اقتصاد کشور از سوی دانشجویان دانشگاه رضوی، بیان داشت: گروه اقتصاد از سال 92 اقدام به جذب دانشجو داشته و از سال 97 نیز پذیرش ارشد را آغاز کرده است.

مدیر گروه اقتصاد دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: در راستای موفقیت های سال های اخیر دانشجویان ما، تمام کسانی که در سایر دانشگاه ها آزمون ارشد شرکت کرده اند مجاز به انتخاب رشته شدند و یکی از آنها به نام امیرحسین صادقی رتبه 12 کشوری را کسب کرده که مایه مباهات است.

وی افزود: سابق بر این هم افتخاراتی در این زمینه داشتیم در دوره ارشد آقایان یزدانی تبار و عباسپور رتبه های خوبی کسب کرده اند و در بهترین دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل شدند آقای یزدانی تبار رتبه یک اقتصاد سلامت کشوردر المپیاد علمی را نیزبه دست آورده بود.

دکتر مرتضوی کاخکی بیان داشت: در سال های اخیر هر ساله یک رتبه زیر 20 را داشتیم امسال آقای صادقی 12 شد آقای روح الله آخوندی رتبه 95 و آقای میعاد بدری رتبه 180 را در کشور کسب کردند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه رضوی در مقطع دکتری هم عملکرد خوبی داشتند و در سال گذشته به این مقطع ورود کردند که ما امیدواریم بتوانیم دوره دکتری را هم در همین دانشگاه داشته باشیم.

مدیر گروه اقتصاد دانشگاه رضوی گفت: در این حدود 8 سالی که در گروه اقتصاد فعالیت داریم علاوه بر کسب رتبه های برتر آموزشی پژوهشی و المپیاد های مختلف، نشریه آموزه های اقتصاد اسلامی را منتشر کردیم که رویکرد آن پژوهشی بوده و دومین شماره اش نیز به زودی منتشر می شود.

وی افزود: گروه اقتصاد کتبی را در همین زمینه چاپ کرده و اعضای هیئت علمی نیز در این زمینه در حال تلاش و فعالیتند. با حوزه علمیه و نهادهای مختلف در آستان قدس همکاری داشتیم که حاصل این عملکرد پروژه های متعدد، کلاس ها و دوره های آموزشی پژوهشی مختلفی بوده که برای این مراکز انجام شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با این موفقیت های روز افزون آینده خوبی را برای گروه اقتصاد دانشگاه در زمینه  تربیت نیروی های واجد صلاحیت برای کشور ترسیم می کنیم./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات