۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۱۳۰۸۳
با سخنرانی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه؛

همایش بزرگ فرهنگی و تبلیغی مبلغان پردیسان برگزار شد

همایش بزرگ فرهنگی و تبلیغی مبلغان پردیسان برگزار شد
همایش بزرگ فرهنگی و تبلیغی مبلغان پردیسان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش بزرگ فرهنگی و تبلیغی مبلغان پردیسان، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام حامدی امام جمعه پردیسان با حضور طلاب برادر و خواهر طرح امین، شمیم و ائمه جماعات پردیسان در سالن همایش های مرکز کانون پرورش فکر نوجوانان پردیسان برگزار شد.

امام جمعه پردیسان در این مراسم با اشاره به ویژگی های مبلغان در قرآن کریم گفت: حضور و همراهی با جامعه، بشارت دهنده همراه با انذار، دعوت به خدا و منیر و منور بودن از ویژگی های مبلغان می باشد.

وی با تأکید بر اینکه در پردیسان و شهرک مهدیه 23 هزار طلبه داریم، ابراز کرد: در این منطقه ظرفیت برای تبلیغ و فعالیت های فرهنگی و دینی کاملاً آماده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی نیز در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت فرهنگی حاشیه شهر قم قابل قبول نیست، تصریح کرد: دشمن شبکه ای و ساختاری حرکت کرده و برای نسل جوان ما برنامه ریزی کرده است لذا ما نیز باید به صورت شبکه ای و با برنامه و محتوای لازم فعالیت تبلیغی انجام دهیم.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان مؤلفه های یک مبلغ اظهار کرد: نگاه زاهدانه واقعی به دنیا، اخلاص، تقوا و کارجهادی از ویژگی های یک مبلغ موفق در عرصه فعالیت دینی و فرهنگی است که اگر این مولفه ها با علم همراه شود بهترین نتایج را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

در پایان این مراسم مدیر کل تبلیغات استان قم و مدیر کل آموزش و پرورش نکاتی را راجع به دغدغه مبلغان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین ملکی بیان کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خطاب به مبلغان طرح امین خاطرنشان کرد: تغییر فرهنگ و دیدگاه ها خصوصاً در راستای فعالیت های دینی و فرهنگی زمان بر و گاهاً شاید با مخالفت هایی همراه باشد لذا مبلغین استقامت و صبوری به خرج دهند.

وی ادامه داد: حضور بنده و همکارانم در این جلسه به معنای استقبال و همراهی با مبلغان حوزه علمیه است.

ارسال نظرات