۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۱۳۴۴۷
با حضور آیت الله حسینی همدانی صورت گرفت؛

آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی در «جشن آرزوها»

آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی در «جشن آرزوها»
با همت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، آرزوی ۳۰ کودک خانواده ایتام و محسنین برآورده و ۱۰ نفر زندانی بدهکار مالی آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، «جشن آرزوها» در جهت برآورده کردن آرزوی ۳۰ کودک خانواده ایتام و محسنین و آزادسازی ۱۰ زندانی بدهکار مالی به همت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مرکز نیکوکاری شهدای اداره کل زندان‌های البرز با حضور و سخنرانی آیت الله حسینی همدانی در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در این جلسه بابیان اینکه خیرخواهی و نیکوکاری نسبت به یکدیگر جز دستورات دین است، اظهار داشت: خدای تعالی در قرآن کریم و در روایت اهل‌بیت علیهم‌السلام به این امر اشاره و تأکید شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مواسات، همدلی و خیرخواهی، بیان داشت: یکی از ویژگی‌های یاران حضرت حجت سلام‌الله علیها در دوران ظهور، مواسات و خیرخواهی است.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه مواسات فقط مربوط به امور مالی و مادی نیست، گفت: حل یک نقص و معضل فرهنگی نیز می‌تواند یکی از مصادیق مواسات باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات ارزشمند مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد، گفت: مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد در طول این سال‌ها موفق بوده و خدمات بسیاری را انجام داده که بنده به‌نوبه خود قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به نام این مرکز نیکوکاری که به نام شهدا مزین شده است، گفت: الحمدالله به برکت این نام، متصدیان فکر و ایده‌های خوبی دارند و به‌صورت مستمر نیز فعال‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه یکی از اصول هدیه دادن، تقدیم چیزی است که فرد به آن نیاز دارد، گفت: در «جشن آرزوها» به این  امر توجه شده است.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه خدای تعالی «فقر» ندارد و «اشک چشم» را دوست دارد، گفت: انسان اگر فقیرانه (به معنای محتاج) و با اشک چشم از خداوند متعال درخواست کند، خدای تعالی هرچه بخواهد به او عطا می‌کند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سید علیرضا قریشی مدیر مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد به ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

شایان‌ذکر است «جشن بزرگ آرزوها» ویژه خانواده ایتام و محسنین باهمت مراکز نیکوکاری فرزندان شاهد و شهدای اداره کل زندان‌های البرز و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در عید سعید غدیر خم برگزار خواهد.

ارسال نظرات