۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۱۳۴۵۱
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

اقتصاد و امنیت، مقدمه‌ای برای بندگی خدا

اقتصاد و امنیت، مقدمه‌ای برای بندگی خدا
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی اقتصاد و امنیت مقدمه‌ای برای بندگی خدا دانست و از مزایای مالیات در حکومت اسلامی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار سرمایه گذاران یکی از فروشگاه های زنجیره های بزرگ کاشان، سرمایه گذاری کلان اقتصادی در کاشان را قابل تقدیر دانست و افزود: مراقب باشید در کنار فعالیت بزرگ اقتصادی نسبت به رعایت مبانی دینی و احکام اسلامی اهتمام داشته باشید تا در فروشگاه تان معصیت خدا صورت نگیرد. 

وی اقتصاد و امنیت مقدمه‌ای برای بندگی خدا تلقی کرد و مالیات دادن مشاغل در حکومت اسلامی را یک حسنه دانست و ادامه داد: امیرمومنان(ع) در نخستین نامه خود به مالک اشتر می‌فرمایند، مالیات بگیرید و مصر را آباد کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: امام خمینی(ره) می‌فرماید، نیمی از دنیا بر دوش تبلیغات قرار گرفته است و در این بین مسیحت از هر فرصتی برای تبلیغ دین شرک آمیز خودش استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پخش دعا و صدای اذان در فروشگاه و یا نصب یک تصویر از حاج قاسم ناخودآگاه برای هر مخاطبی تحول آفرین است، افزود: تلاش کنید ظاهر فروشگاه بزرگ زنجیره ای خود را اسلامی کنید، چرا که ظاهر هر مجموعه‌ای بر مخاطب خودش اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر رعایت حجاب کامل اسلامی پرسنل این فروشگاه بزرگ رنجیره ای در کاشان تأکید کرد و با اشاره به اینکه گناه را کوچک نشمارید، گناه کوچک و بزرگ ندارد گفت: یک مدیر خوب و متدین با پخش اذان و اقامه نماز جماعت که از جمله مظاهر اسلامی است می‌تواند به مجموعه خود رنگ و بوی معنویت بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اشتغالزایی ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و افزایش تا هزار نفر در این فروشگاه بزرگ رنجیره‌ای در کاشان را قابل تقدیر دانست و افزود: تامین هزینه این تعداد با در نظر گرفتن خانواده‌های آن‌ها تعداد قابل توجه و قابل تقدیر است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات