۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۱۳۵۲۶
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

در سایه تفکر انقلابی و جهادی باید به فکر رفع مشکلات مردم بود

در سایه تفکر انقلابی و جهادی باید به فکر رفع مشکلات مردم بود
حجت الاسلام والمسلمین نیازی با تأکید بر ضرورت تلاش برای رفع مشکلات مردم و جامعه گفت: این مشکلات در سایه وحدت و همدلی برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد که با حضور آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار شد، گفت: اتفاقات امیدوار کننده‌ای در استان در حال رخ دادن است و از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر و تشکر داریم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت وحدت و همدلی برای رفع مشکلات مردم و جامعه تأکید کرد و افزود: مسؤولان برای رفع مشکلات مردم باید در میدان عمل اقدام کنند.

وی از مردم به عنوان سرمایه های انقلاب یاد کرد و عنوان داشت: انتظار می رود جلسات پیگیری مسائل و مشکلات مردم در سایه هماهنگی و همدلی به صورت ماهانه برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی بر ضرورت حضور نمایندگان مردم لرستان در مجلس در این جلسات تأکید و اظهار داشت: مشکلات استان و شهر باید به صورت جدی پیگیری شوند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسؤولان دست به دست هم دهند تا با همدلی و حمایت مردم، قدم‌های بسیار خوبی در استان برداشته شود.

وی بیان داشت: در سایه تفکر انقلابی و جهادی باید به فکر رفع مشکلات مردم بود و با خدمت شبانه روزی و بی منت گره از کار مردم باز کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات