۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۱۳۶۶۴
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم عنوان کرد؛

مطالبه مردم قم، برخورد شدید با سگ گردانی

مطالبه مردم قم، برخورد شدید با سگ گردانی
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه طرح مسیر فیروزه ای در راستای اجرای امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: مردم قم نسبت به برخورد با سگ گردانی مطالبه جدی دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم عصر چهارشنبه در نشست خبری مشترک بررسی چگونگی ترویج فرهنگ ناب اسلامی امر به معروف و نهی از منکر که در خانه موزه شهیدان زین الدین برگزار شد، گفت: شهدا از ما ادامه مسیر خود را انتظار دارند که پیمودن این مسیر قطعاً با اجرای امر به معروف و نهی از منکر محقق خواهد شد.

وی در ادامه افزود: نسبت به مطالبات مردمی درباره مسائل حجاب و سگ گردانی در بوستان ها فعالیت های خوبی در حال انجام است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با اشاره به اینکه مسیر فیروزه ای و محدوده حرم در طرح های فرهنگی است که در راستای امر به معروف و نهی از منکر به اجرا خواهد رسید، ابراز کرد: در حوزه محله مسجد محور و در قالب امر به معروف امسال فعال‌تر شده ایم.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد خواست و مطالبه عمومی مردم قم را برخورد با سگ گردانی دانست و عنوان کرد: دو سال کرونا در اجرای سیاست های امر به معروف، ما را محدود کرده بودند که از این به بعد مردم شاهد فعالیت‌های جدی‌تری از سوی شهرداری خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه در ساخت و توجه به المان های شهرداری ضعف هایی در قم وجود دارد، اظهار کرد: در این مدت اخیر با دیوار نویسی و نصب سردیس های شهدا و علماء در اطراف حرم شاهد تحولی در المان های شهر قم هستیم که ان شاء الله ادامه دار باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
باید جوانان عزیز و مردم را با مضرات فرهنگی غربی آشناتر کنیم تا با آگاهی و دانش از این گونه پدیده های غلط دوری بجویند
0
0