۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۱۳۶۹۸
معاون فرهنگی ستاد امر به معروف کاشان:

بزرگترین معروف، حفظ نظام اسلامی است

بزرگترین معروف، حفظ نظام اسلامی است
اصفهان- حجت الاسلام ابن علی بزرگترین معروف را ایجاد و حفظ نظام اسلامی دانست و گفت: ایجاد و حفظ نظام اسلامی در آموزش و پرورش، دانشگاه و خانواده محور فعالیت‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام عباس ابن علی در گردهمایی نخبگان ارزشی و مسئولان گرو‌های فرهنگی و جهادی کاشان که از سوی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر کاشان در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، گفت: امام رضا (ع) بیش از ۴۰ سال منتطر تولد امام جواد(ع) بود و طی این مدت زخم زبان‌های زیادی را شنید.

وی افزود: بعد از تولد امام جواد(ع) پدر بزرگوارشان امام رضا(ع) می‌فرماید، امام جواد(ع) خیلی با برکت است و جوانی با برکت تر از او تا کنون به دنیا نیامده است.

حجت الاسلام ابن علی با اشاره به اینکه تعریف امام رضا(ع) از فرزندشان برای فخر و مباهات نیست، بلکه برای استفاده ما از ایشان است، گفت: امیرمومنان(ع) از خودش تعریف می‌کرد تا مردم از وجود با برکت او استفاده کنند.

به گفته وی امام جواد (ع) باب ورود به فیوضات امام رضا (ع) است و ما به شدت نیاز به توسل به ائمه اطهار (ع) از جمله امام جواد (ع) داریم.

وی تبدیل اعتقاد مردم به عمل یکی را از وظایف و مأموریت‌های ویژه ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: مردم همه یک نوع اعتقاد ندارند و یکدست نیستند و شناخت اعتقادات مردم نیاز به دقت دارد.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان با تأکید بر کشف اعتقادات مردم، گفت: اعیاد پیش رو همچون غدیر و محرم بهترین فرصت برای کشف اعتقادات است.

حجت الاسلام ابن علی با اشاره به اینکه جبهه باطل خیلی جولان می‌دهد و هیاهوی زیادی دارد، اظهار داشت: بدون هراس از جولان و هیاهوی جبهه باطل برای مقابله با آن باید امید داشت.

وی افزود: جبهه باطل امروز با وجود در اختیار داشته امپراتوری رسانه ای، اما شهید حاج قاسم سلیمانی آن‌ها را رسوا و ذلیل و خوار کرد و شهادت حاج قاسم با استفاده از پهباد نشانه ذلت جبهه باطل است.

به گفته وی باطل نابود شدنی است و جنس و ماهیت باطل مانند قالب یخ است که خیلی رود آب می‌شود و نابود می‌شود.

وی بزرگترین معروف را ایجاد و حفظ نظام اسلامی دانست و گفت: ایجاد و حفظ نظام اسلامی در آموزش و پرورش، دانشگاه و خانواده سه ارکان مهمی است که باید محور فعالیت‌ها باشد.

حجت الاسلام ابن علی بزرگترین منکر را نا امید کردن مردم و مسؤولان حزب اللهی دانست و اظهار داشت: مسوولان حزب اللهی مسؤولان مظلوم اما مقتدری هستند که باید حمایت شوند و نباید ناامید نشوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات