۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۱۳۷۰۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

اطمینان به خداوند رمز رسیدن آیت الله کوهستانی به مقامات عالی بود

اطمینان به خداوند رمز رسیدن آیت الله کوهستانی به مقامات عالی بود
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به مقامات ارزشمند و عالی آیت الله کوهستانی(ره) گفت: اعتماد و اطمینان به خداوند متعال رمز رسیدن ایشان به این مقامات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پیش نشست همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی(ره) که در مشهد مقدس برگزار شد، تجلیل از عالمان دینی را توفیق بزرگی برای جامعه دانست و گفت: معرفی سیره علمی و عملی چنین شخصیت های بزرگی به جامعه امروز یک ضرورت مهم است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آیت الله کوهستانی(ره) به مقاماتی رسید که ارزشمند و عالی است، افزود: اعتماد و اطمینان به خداوند متعال رمز رسیدن آیت الله کوهستانی(ره) به این مقامات است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه پیش از توکل به خداوند متعال باید به او اعتماد و اطمینان داشته باشیم و این رمز رسیدن به مقامات والا است، خاطرنشان کرد: اگر در زندگی به خداوند متعال اطمینان و در ادامه به او توکل کنیم موفق خواهیم بود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه در دنیای امروز تنها به خودمان، مقامات و ثروت های خود اطمینان داریم، تصریح کرد: اما آیت الله کوهستانی(ره) این درس بزرگ را به برکت صاحب این بارگاه ملکوتی آموختند و در زندگی خود نیز نهادینه کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از درس آموختگان مکتب اهل بیت(ع) باید بیاموزیم که در زندگی خود به خداوند متعال اطمینان کنیم، خاطرنشان کرد: اعتماد و اطمینان به خداوند باریتعالی همه موانع و مشکلات زندگی ما را از میان برداشته و زمینه موفقیت را برای ما فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود رمز پیروزی و موفقیت امام راحل را اعتماد به خداوند متعال دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) زمانی که فعالیت های خود را آغاز کردند هیچ همراهی نداشتند، اما با اطمینان و اعتماد به خداوند متعال یک تحول عظیمی را ایجاد کردند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که جریان زندگی به صورت ظاهری و پنهان مدیریت می شود، افزود: امام راحل با مدیریت پنهان، نهضت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و سیاست های آمریکا را شکست داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه اگر از مدیریت پنهان که در پرتو خداوند حاصل می شود غافل شویم مرعوب استکبار و جهانخواران می شویم، تصریح کرد: پیوند ما با آن مدیریت پنهان زمینه ساز پیروزی و موفقیت ما خواهد بود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات