۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۱۳۷۳۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

آمریکا مصداق بارز شیطان و دشمنی با خدا است

آمریکا مصداق بارز شیطان و دشمنی با خدا است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام خانلری گفت: آمریکا با جنایاتی که انجام می دهد مصداق صادق و بارز شیطان و دشمنی با خدا و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد خانلری در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: آمریکا با جنایاتی که انجام می دهد مصداق صادق و بارز شیطان و دشمنی با خدا و اسلام است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: 12 تیرماه سالروز اصابت موشک آمریکایی های مدعی حقوق بشر به هواپیمای مسافربری ایرانی است که در آن 290 انسان بی گناه به دست مزدوران آمریکایی به شهادت رسیدند.

این استاد حوزه ادامه داد: دشمن همواره به دنبال عداوت و کینه توزی است لذا نباید فریب جنگ رسانه ای او را بخوریم و در دام های آنان گرفتار شویم.

حجت الاسلام خانلری عنوان داشت: باید بصیرت و دشمن شناسی خود را ارتقاء دهیم تا بتوانیم از توطئه های دشمنان در امان باشیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به مذاکرات اخیر برجام و... اظهار کرد: دشمنان ملت ایران در این مذاکرات به دنبال رسیدن به نیات شیطانی خود هستند بنابراین تقاضای ما از تیم مذاکره کننده هسته ای این است که حقوق ملت و خطوط قرمز این نظام را کاملا رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ عقل سالمی با تعامل مخالف نیست، گفت: باید بدانیم که آمریکا دشمن ملت ایران است و هر کاری را انجام می دهد که به این ملت ضربه بزند.

حجت الاسلام خانلری در ادامه ضمن تبریک سالروز ازدواج پربرکت امیرالمومنین علی (ع) با حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: همواره در مقابل جریان حق، جریان باطل و در مقابل ایمان، کفر وجود داشته همان طور از روز اول شیطان در مقابل انسان مومن بوده و در قیامت نیز هست./1400/

ارسال نظرات