۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۱۳۸۲۵
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

لزوم تقویت دانش مربیان در حوزه فرهنگ و حجاب

لزوم تقویت دانش مربیان در حوزه فرهنگ و حجاب
حجت الاسلام والمسلمین ربانی با تأکید بر لزوم تقویت دانش مربیان در حوزه حجاب، گفت: شما بانوان در پیشگاه مسئولین حجت هستید که در حوزه فرهنگ و حجاب، می‌توان کار جهادی کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش مربیان طرح دختران فاطمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در سالن همایش شهید بهشتی جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی در این همایش که به همت گروه تبلیغی-جهادی رشد و با همکاری جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد، با بیان اینکه اگر بخواهیم حرکت‌های جهادی را ادامه دهیم، باید بدانیم که خدا و اهل‌بیت(س) می‌بینند و کارها مورد عنایت خداوند متعال است، گفت: هر چه ما در این مسیر بیشتر باور داشته باشیم، تلاش خودمان را مضاعف خواهیم کرد.

وی حرکت‌های تربیتی را نیازمند استمرار دانست و افزود: در مسیر کارهای فرهنگی و تربیتی، هر گاه احساس خستگی داشتیم، باید به خودمان یادآوری کنیم که دشمنان ما در حال فعالیت هستند و تصمیم دارند تا دختران ما را از مسیر و مکتب اهل‌بیت(س) جدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با تاکید بر لزوم تقویت دانش مربیان در حوزه حجاب گفت: باید همواره روش‌های جدید را در مسیر فعالیت‌های تربیتی آموزش ببینید تا بازدهی بیشتر نیز داشته باشید.

نکته دیگری که نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در همایش مربیان طرح دختران فاطمی به آن اشاره کرد، تولید شعارهای مفید، موثر و پر مغز در تقابل با شعارهای دشمنان بود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی افزود: دشمنان اسلام در جنگ بدر می‌گفتند: لَنا عُزّي وَلا عُزّي لَكُمْ؛ ما داراي بت عُزّي هستيم، شما عزي نداريد»، بعد پيامبر اعظم(ص) فرمود بگوئید: الله مولانا وَلا مَولا لَكُم.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای مربیان این طرح گفت: شما بانوان در پیشگاه مسئولین حجت هستید که در حوزه فرهنگ و حجاب، می‌توان کار جهادی کرد.

همچنین در این همایش حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی مدیر گروه تبلیغی - جهادی رشد در سخنان کوتاهی لازمه‌ی تبلیغ را اصولی و روشمند کارکردن دانست و در ادامه به بیان روش‌های هنریِ تبلیغ و استفاده از رسانه پرداخت.

گفتنی است خواهرانی که آمادگی فعالیت جهادی در حوزه حجاب و عفاف را دارند می‌توانند با ارسال عدد ۵ به شماره ۶۶۰۰۰۲۵۱۵۴ در این طرح ارزشمند شرکت نمایند.

ارسال نظرات