۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۱۳۸۲۸
رئیس شورای هییت‌های مذهبی استان قم تشریح کرد؛

برنامه های مراسم عید سعید غدیر خم

برنامه های مراسم عید سعید غدیر خم
اشعری گفت: ایام عید سعید غدیر خم با کمک هیئت های مذهبی در مناطق مختلف قم 15 برنامه شاخص و کاروان های شادی در شب و روز عید غدیر خم برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جواد اشعری رئیس شورای هییت های مذهبی استان قم در این نشست تصریح کرد: در ایام عید سعید غدیر خم با کمک هیئت های مذهبی در مناطق مختلف قم 15 برنامه شاخص و کاروان های شادی در شب و روز عید غدیر خم برگزار خواهیم کرد و مراسم پیاده روی عصر عید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

وی در این نشست افزود: قرار بر این است که تعداد 110 هزار پرس غذا در روز عید غدیر و در محله های مختلف شهر قم تهیه و توزیع شود و قرائت دعای ندبه در این روز به صورت گسترده انجام شود که برگزاری همایشی با همت سازمان بسیج مداحان تحت عنوان همایش سادات از جمله برنامه های این روز بزرگ است.

ریس شورای هییت های مذهبی استان قم بیان کرد: توزیع ارزاق به صورت دولتی بین هیئت ها با کمک جهاد کشاورزی استان و برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های روز عید غدیر در قم است.

اشعری در پایان خبر داد: همایش ملی غدیریان در روز دوشنبه ساعت 18 با حضور مسؤولان هیئت‌ها و شاعران از شهرهای قم، تهران، اصفهان، کاشان و کرج در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود که آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام فرحزاد از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
امر وز بر قلوب همه عاقلان دهر ___فردابحی ومیت عالم بدیه و شهر __ فرمانروای ظاهر و باطن علی است __زیرا بامر حضرت حق است که او ولی است .
0
0