۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۱۳۸۷۷
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فتنه های دشمن را خنثی می کند

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فتنه های دشمن را خنثی می کند
حجت الاسلام وحیدی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده فتنه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدحسین وحیدی، در نشست هم اندیشی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت لرستان گفت: همه ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش داریم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه بعد از جریان کرونا در بدنه کنشگران فرهنگی شاهد حالت خمودگی و کسلی هستیم و علت آن فاصله گرفتن از مراسمی همچون اربعین حسینی و دیگر مناسبت ها بود، افزود: نباید از این مهم غافل شویم که جریانات دینی ما در اجتماعاتی همچون اربعین شکل جدی می گیرد.

وی یادآور شد: در طول تاریخ ثابت شده است که هر موقع مسأله ایثار و شهادت پر رنگ شده بدنه نظام جان تازه ای گرفته است، بیان داشت: خیلی فتنه ها را همین قصه شهادت خنثی می کند.

حجت الاسلام وحیدی بر ضرورت جریان سازی مردمی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم رویداد جهاد و شهادت را تعریف کنیم، قبل از کار ترویجی محله محور که می شود انجام داد باید برای کنشگران فرهنگی که قرار است سفیران ایثار و شهادت در محلات باشند، دوره های آموزشی معنوی برگزار کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت را به محلات منتقل نمایند.

وی بیان داشت: تشکیل این شبکه نیرویی بزرگ ترین ظرفیت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و جامعه هنری، پزشکی و دیگر ظرفیت ها می توانند در این شبکه نقش آفرینی کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات