۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۷۱۴۰۳۲
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

مشکلات خانواده های شهدا با جدیت پیگیری می شود

مشکلات خانواده های شهدا با جدیت پیگیری می شود
لرستان- حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه نگذاریم آثار شهدا از بین برود، گفت: مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر به صورت جدی پیگیری خواهد شد و همکاری همه در این زمینه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در دیدار با عباس گودرزی، نماینده مجلس بروجرد و شهرستان اشترینان و امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: خانواده شهید واجب التکریم است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر تأکید کرد و افزود: رفع مشکلاتی همچون مسکن، بیکاری، اشتغال و دیگر مسائل  جامعه هدف باید در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر به صورت جدی پیگیری خواهد شد و همکاری همه در این زمینه ضروری است.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه شهید محمد بروجردی و شهید صارمی در شهرستان بروجرد را از سرمایه های این شهرستان عنوان کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا امری ضروری برای تقویت این سرمایه ها است.

وی اظهارداشت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت لازمه حیات جامعه، ادامه راه انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار ۵۴۴ شهید لرستان بیان داشت: از ظرفیت این کنگره باید در جهت ساماندهی قبور شهدا، نصب المان شهدا در هر منطقه و ثبت و ضبط خاطرات شهدا استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه تاریخ شهدا، وصیت نامه و خاطره شهدا باید مکتوب شود، گفت: خاطرات شهدا باید در قالب کتاب مکتوب و برای نسل های بعدی به یادگار بماند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات