۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۱۴۰۶۴
حجت الاسلام بابائیان:

وضعیت امروز کشور نتیجه دلبستگی های دولت گذشته به غرب است

وضعیت امروز کشور نتیجه دلبستگی های دولت گذشته به غرب است
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران، لازمه پیشرفت کشور را برخورداری از دو مؤلفه اعتماد به خود و بی اعتمادی به دشمنان دانست.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، گفت: تجربه چندین ساله انقلاب نشان می‌دهد که لازمه پیشرفت کشور برخورداری از دو مولفه اعتماد به خود و بی اعتمادی به دشمنان است.

وی افزود: کسانی که با دشمن مرزبندی مشخص نداشته باشند و به بیراهه می‌روند به دنبال پیشرفت نیستند بلکه در خدمت دشمنان این ملت هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که غربگرایان داخلی هشت سال کشور را معطل شیطان بزرگ کردند، تصریح کرد: وضعیت امروز کشور نتیجه سیاست های غلط آنها در طول هشت سال مدیریت کشور است.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به اینکه کشور را به امید چند کشور غربی نمی توان اداره کرد، بیان داشت: پیشرفت کشور در گرو تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت های بومی است.

وی با بیان اینکه کسانی که قیمت ها را در کشور ده ها برابر کردند و با تجاهل از کنار آن گذشتند امروز دایه دلسوزتر از مادر شده و برای فشار گرانی بر مردم اشک تمساح می‌ریزند، تصریح کرد: این عده که خود متهمان اصلی وضع موجود هستند برای کمک به آمریکا که هنوز هم دارد به لیست تحریم‌ها علیه ایران می‌افزایدخواستارکوتاه آمدن ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ گاه در برابر آمریکای جنایت کار کوتاه نخواهند آمد، بیان داشت: رژیم جنایت کار آمریکا بیش از چهار دهه است همه توان خود را برای نابودی این کشور به کار گرفته است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان اینکه ملت ایران جنایت های آمریکا را فراموش نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: کسانی که به راحتی دم از مذاکره با آمریکای جنایت کار می زنند باید به پیشینه تاریک این رژیم در برابر کشورمان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه به برکت استقرار دولت سیزدهم تیم مذاکره کننده که از نیروهای انقلابی و متعهد هستند با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها ایستاده اند، افزود: اما برخی ها در داخل با فضا سازی به دنبال سوق دادن فضای مذاکرات به سمت باج دهی به آمریکا هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با قدرت از حقوق ملت ایران و منافع کشور دفاع خواهند کرد، بیان داشت: کسانی که خود عاملان اصلی وضع موجود هستند به جای فضا سازی بهتر از پاسخگوی مدیریت ضعیف خود در کشور باشند.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به اینکه آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع خود به طرف ایرانی هستند، تصریح کرد: اما جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان با قدرت در برابر این زیاده خواهی ها ایستاده  است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات