۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۱۴۰۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تأکید کرد؛

ضرورت بکارگیری توانایی های بانوان در راستای تعالی اهداف انقلاب

ضرورت بکارگیری توانایی های بانوان در راستای تعالی اهداف انقلاب
لرستان- حجت لاسلام قدرتی به ظرفیت و توانمندی بانوان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت باید در جهت تعالی اهداف انقلاب استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز برگزاری در دوره آموزشی توانمندسازی ویژه نهضت پیشرفت بانوان لرستان گفت: برگزاری این دوره آموزشی دو روز ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه ظرفیتی بزرگ و توانمند در جامعه هستند و نقش بسزایی در عرصه های مختلف ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: از توانمندی های بانوان در راستای تعالی اهداف انقلاب در جامعه باید بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه گاهی مواقع این ظرفیت یا مغفول مانده و یا مورد بی توجهی قرار گرفته است، تصریح کرد: هدف سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای این دوره آموزشی نهضت پیشرفت بانوان لرستان حرکت به سمت پیشرفت و ارتقا جایگاه زنان است.

وی تأکید کرد: هر کجا که به زنان اعتماد کردیم اقدامات بهتر و موفقیت بیشتر شده و امروز نیز در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه فرهنگی حضور و فعالیت زنان در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی نقش آفرین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت بانوان بیشتر استفاده شود، گفت: غرب به دنبال تخریب جایگاه زنان و مادران در کشور ما بوده و حضور موفقیت آمیز زنان در عرصه های مختلف خنثی کننده توطئه های دشمنان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات