۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۷۱۴۲۰۵

نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا برگزار می‌شود

نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا برگزار می‌شود
فراخوان شرکت در نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی معاونت پژوهش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سرکار خانم معصومه فراهانی مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری سلسله رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: پس از برگزاری رویدادهای فرهنگی و آموزشی، نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها کلید خورد.

وی اظهار داشت: نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «رسالت زن تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» و رویکرد گفتگومحور ویژه طلاب (سطح دو، سه و چهار)، اساتید و پژوهشگران برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه این رویداد در قالب «کرسی آزاداندیشی» و «میزگرد علمی» اجرا می‌شود، گفت: این رویداد همانند رویدادهای قبلی در سه سطح «پیش رویداد»، «رویداد پژوهشی» و «پسارویداد» در نظر گرفته شده است.

فراهانی افزود: پیش رویداد پژوهشی روزهای ۵  تا ۷ شهریور برگزار می‌شود و پس از آن، رویداد پژوهشی در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ شهریور خواهد بود.

وی، مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۲۰ تیر اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: اساتید و طلاب شرکت کننده در رویدادهای فرهنگی و آموزشی هم می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم https://pjh.jz.ac.ir/uploads/images/۶۲c۱۴۳۱۸b۷eb۰.docx و ارسال آن به شناسه کاربری @MHOSEINIM یا ایمیل Anjoman.pajohesh@jz.ac.ir در رویداد پژوهشی ثبت نام و شرکت کنند.

ارسال نظرات