۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۱۴۴۸۰
مدیرکل آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم:

دانشگاه رضوی در مقایسه با سایر دانشگاه ها از وضعیت بسیارخوبی برخوردار است

دانشگاه رضوی در مقایسه با سایر دانشگاه ها از وضعیت بسیارخوبی برخوردار است
خراسان رضوی - دکتر عمادی با اشاره به فعایت ارزنده دانشگاه رضوی از موفقیت آن سخن گفت و وضعیت آن را در مقایسه با دانشگاه های مشابه بسیار خوب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، دکتر سید رسول عمادی، مدیرکل آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم گفت: دانشگاه رضوی فعالیت ارزنده ای داشته و از دانشگاه های بسیار خوب ما است.

وی با اشاره به اینکه اولین بازدید او از دانشگاه ها بعد از گرفتن سمت، دانشگاه رضوی است آن را به فال نیک گرفته و گفت: این دانشگاه با توجه به موفقیت های بسیار خوبی که داشته، به دنبال حمایت بیشتر از آن در جهت برداشتن قدم‌های موثرترهستیم.

وی افزود: دانشگاه علوم اسلامی رضوی که با نگاه مذهبی دینی فعالیت می کند در مقایسه با سایر دانشگاه‌های مشابه از وضعیت بسیارخوبی برخوردار است امیدواریم بتوانیم از این نوع دانشگاه ها به عنوان اتاق فکر دانشگاه های کشور حمایت بهتری داشته باشیم تا بتوانند به جامعه کمک کنند و در جهت نیروسازی برای جامعه اثربخش باشند.

وی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی پیش رو مجوز جدیدی برای تاسیس دانشگاه غیردولتی نداشتیم، گفت: در سطح کشور ۲۸ دانشگاه غیردولتی و غیر انتفاعی داریم و ۴ دانشگاه آن در مشهد و در مجموع  بیش از۲۵۰ دانشگاه و موسسه آموزش غیردولتی در کشور فعال است که ۱۷ مورد آن در مشهد است./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات