۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۱۵۵۷۷
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

جهاد تبیین در عرصه فرزندآوری و ازدواج فریضه ای قطعی است

جهاد تبیین در عرصه فرزندآوری و ازدواج فریضه ای قطعی است
لرستان- حجت الاسلام مهدوی توجه به بحث فرزندآوری و افزایش جمعیت را مهم خواند و گفت: در این راستا جهاد تبیین مهم و فریضه ای قطعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مصطفی مهدوی، ظهر امروز در نشست آموزشی جهاد تبیین در عرصه جمعیت گفت: توجه به مسأله فرزندآوری و افزایش جمعیت باید در اولویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی قرار گیرد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه موضوع جهاد تبیین در عرصه فرزندآوری و ازدواج فریضه ای قطعی است، افزود: با آگاهی بخشی و روشنگری باید خانواده ها را در برابر توطئه های دشمن آگاه ساخت.

وی به توطئه های دشمنان در عرصه خانواده و جمعیت اشاره کرد و گفت: از اهداف جنگ شناختی دشمن از بین بردن اعتماد جامعه نسبت به مبانی، اصول و حاکمیت است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد سطح معرفتی جامعه هدف را دچار اختلال کند، عنوان کرد:در این راستا با هزینه در فضای مجازی و حقیقی به دنبال سست کردن جایگاه سرمایه های اجتماعی است.

وی بر ضرورت بالا بردن هوش اجتماعی در برابر توطئه های فرهنگی دشمن تأکید و بیان کرد:   در این شرایط جامعه مردم باید تقابل را بشناسند ونقطه عطف ما در این تقابل و درگیری، تشخیص است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه برای جلوگیری از تخریب معرفت جامعه و نخبگان باید ضریب هوشی و آگاهی جامعه را بالا ببریم، خاطرنشان کرد: یکی از راهکارها تکثیر نسل  و ازدواج است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه مهمترین رکن سعادت از دیدگاه حکما هدفمندی است، خاطرنشان کرد: بر اساس باورها و اعتقادات هدف ها متفاوت است و در اسلام مهمترین هدف استکمال نفس است.

وی با اشاره به اینکه بعد از تعیین هدف تعقیب هدف از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید از ظرفیت ها، توان و داشته ها برای رسیدن به هدف استفاده نماییم.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه تلاش دشمن جایگزین کردن ضد ارزش ها به جای ارزش ها است، گفت: با دوری از غفلت و آگاهی بخشی باشید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه هدف از تشکیل خانواده تکثیر نسل(فرزند آوری) و تربیت صحیح نسل است، گفت: در این زمینه باید با برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی کار شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات