۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۱۵۶۴۹
مدیر خانه خلاق و نوآوری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان:

خانه خلاق و نوآوری اشراق عامل شکوفایی فعالان فرهنگی است

خانه خلاق و نوآوری اشراق عامل شکوفایی فعالان فرهنگی است
اصفهان ـ حجت الاسلام عبدالحسینی گفت: آشنایی فعالان فرهنگی با ظرفیت‌های مرکز اشراق باعث انگیزه پیدا کردن آنها برای ایده پردازی و تبدیل شدن به یک مجموعه خلاق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام صادق عبدالحسینی مدیر خانه خلاق و نوآوری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه آشنایی با فعالیت‌های مرکز اشراق در استان‌ها کم است، گفت: در برخی شهرهای بزرگ شاید کمی آشنایی جامعه با فعالیت‌های این مرکز بیشتر باشد اما در شهرستان‌های سطح آشنایی با فعالیت‌های مهم این مرکز بسیار کم است.

وی در ادامه افزود: لازم است مبلغین و فعالان فرهنگی با ظرفیت‌های مرکز اشراق و خانه‌های خلاق و نوآوری آشنا شده و بدانند که بسیاری از ایده‌های آنها ظرفیت تبدیل شدن به یک محصول و حتی درآمدزایی و اشتغال آفرینی دارد.

حجت الاسلام عبدالحسینی با اشاره به وجود شرکت‌های خلاق در تقاطع نوآوری خانه خلاق و نوآوری اشراق در نمایشگاه تقاطع نوآوری اصفهان، اظهار کرد: این شرکت‌ها با یک ایده ساده فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و به دستاوردهای بسیار بزرگی رسیده‌اند.

مدیر خانه خلاق و نوآوری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: آشنایی فعالان فرهنگی با نمایشگاه تقاطع نوآوری و ظرفیت‌های مرکز اشراق موجب می‌شود تا انگیزه پیدا کنند برای ورود کردن به عرصه ایده پردازی و راه اندازی یک مجموعه خلاق فرهنگی و همه این ظرفیت‌ها از برکت رویدادهای ایده پردازی و نمایشگاه هایی به این صورت شناسایی و شکوفا خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: رویدادهای ایده پردازی و نمایشگاه‌ها باعث آشنایی فعالان فرهنگی با ظرفیت‌های یکدیگر و مجموعه‌ها و ایجاد شبکه ایده پردازی می‌شود و در نهایت آنها را به کسب و کار موفق تبدیل خواهد کرد و لازم است که ظرفیت‌های مرکز اشراق از طریق نمایشگاه‌هایی به این صورت به خوبی برای جامعه به ویژه فعالان عرصه فرهنگ تبیین و تشریح بشود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات