۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۷۱۵۷۰۶
جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان مطرح کرد؛

اهمیت استفاده از زبان هنر در تبلیغ دین

اهمیت استفاده از زبان هنر در تبلیغ دین
اصفهان ـ حجت الاسلام باطنی با تأکید بر اهمیت استفاده از زبان هنر و مخاطب شناسی در تبلیغ دین، گفت: زبان هنر و شناخت نیازهای معرفتی، معنوی و دینی مخاطبین موضوع مهمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علیرضا باطنی جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان، صبح امروز در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه نمایشگاه خوبی در خصوص ارائه عملکرد، دستاوردها و ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شده است، گفت: در بخش ایده‌های خلاقانه کارهای خوبی شروع شده و البته ما ابتدای این مسیر هستیم.

وی در ادامه افزود: باید گام‌های محکمی برداریم تا بتوانیم فعالیت‌هایمان را در راستای اهدافی که برای حوزه‌های علمیه تعریف شده و امروز در تراز نظام اسلامی و متناسب با نیاز جامعه پیش ببریم.

حجت الاسلام باطنی با تقدیر از دست اندر کاران نمایشگاه روایت تبلیغ و تقاطع نوآوری، اظهار کرد: مجموعه های طلبه بنیان خلاق و نوآور در ارتباط با فعالیت‌های کاربردی زحمات بسیاری را متقبل شده و پیام دین را در قالب‌های نوین به نسل امروز منتقل می‌کنند و این هنری است که از عهده هرکسی ساخته نیست.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر اهمیت استفاده از زبان هنر و مخاطب شناسی در فعالیت‌های تبلیغ دین، تصریح کرد: زبان هنر و شناخت نیازهای معرفتی و معنوی و دینی مخاطبین موضوع مهمی است و به نظر می‌رسد در خانه خلاق و نوآوری اشراق در این حوزه ریل گذاری درستی صورت گرفته است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات