۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۱۵۷۴۶
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری باید از اقدامات مجموعه های خلاق حمایت کند

شهرداری باید از اقدامات مجموعه های خلاق حمایت کند
اصفهان ـ نورصالحی با تقدیر از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: اقدامات خانه خلاق و نوآوری اشراق ارزنده است و شهرداری باید از این اقدامات حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به گستردگی و ارزشمندی اقدامات و فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: باید این نمایشگاه را از نزدیک دید و بررسی کرد تا عمق و ارزش واقعی اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی را درک کند.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص اثرگذاری فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می‌تواند آثار و نتایج مثبتی در سبک زندگی مردم، ارتقا فرهنگ دینی و حل مشکلات جمعه داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه اظهار کرد: زحماتی که در این نمایشگاه و در دفتر تبلیغات اسلامی کشیده شده است باید توسط دستگاه‌های اجرایی، صداوسیما و مجموعه های فرهنگی شهرداری به مردم منعکس بشود.

نورصالحی با بیان اینکه فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری اشراق بسیار ارزنده و قابل توجه است، تصریح کرد: وظیفه شهرداری است که فضای کافی در اختیار مجموعه های خلاق قرار بدهد تا اقدامات و ظرفیت‌های این مجموعه‌ها در اختیار  جامعه قرار بگیرد و قولی هم در این زمینه داده شده است که این بستر از سوی مجموعه فرهنگی شهرداری فراهم آید./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات