۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۱۶۳۰۶
سردار فدوی:

انقلاب اسلامی به برکت خون سیدالشهدا فروکش نخواهد کرد

انقلاب اسلامی به برکت خون سیدالشهدا فروکش نخواهد کرد
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اصل نهضت و انقلاب اسلامی ایران به برکت خون حسین(ع) به وجود آمده و وقتی به برکت امام حسین(ع) به وجود بیاید، فروکش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شب هشتم محرم و مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: خیلی از خبیث های عالم و دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند با رسانه و ابزار در اختیار خود ثابت کنند که انتقال نسلی صورت نگرفنه، در حالی که نه به حرف، بلکه به تیغ و جان محک عالی زده اند.

دهه نودی ها به خوبی محک خوردند/ انتقال نسلی در انقلاب اسلامی به بهترین وجه صورت گرفته است

وی افزود: آنهایی که در دهه نود وقتی قرار شد محک بخورند، به بهترین نحو محک خوردند و آنهایی که امام و انقلاب را ندیده بودند و روزهای اول انقلاب و شهدای دفاع مقدس را ندیده بودند، ولی به مثابه کسانی که همه آنها را دیده بودند، در دهه نود اقدام کردند؛ این یعنی انتقال نسلی به بهترین وجه صورت گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت خون سیدالشهدا(ع) فروکش نخواهد کرد، تصریح کرد: اصل نهضت و انقلاب اسلامی ایران به برکت خون حسین(ع) به وجود آمده و وقتی به برکت امام حسین(ع) به وجود بیاد، فروکش نخواهد کرد.

وی، انقلاب اسلامی را حاصل نَمی از وجود امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: هر سال معرفت به امام حسین(ع) بیشتر می شود، به خاطر این است که آنچه خدا قرار داده است. نَمی از وجود امام حسین(ع) در انقلاب اتفاق افتاد که فرزندش امام خمینی(ره) آن را برپاکردند.

نهضت حسینی در دنیا در حال گسترش است

سردار فدوی، با بیان این که نهضت حسینی در حال گسترش است، تصریح کرد: هر سال نهضت حسینی بیشتر می شود جوشش و گسترش انقلاب افزایش پیدا می کند چرا که همچنان از ابتدا برقرار بوده، بیشتر برقرار است و خدا وعده داده و در وعده خدا تخلفی نیست؛ اما در وعده پیروزی دین خدا، شرط وجود دارد و اگر تکالیفی که خدا بر عهده بندگان قرار داده، انجام شود، نتیجه اش با خداست.

وی افزود: در این ۴۳ سال دشمنان با شکست مواجه شدند و اگر پیروز می شدند، گوش جهان را کر می کردند؛ به این دلیل به سوریه رفتن و از لحظه حضور، امکان شهادت بود اما با این حال افراد زیادی مشتاق بودند تا در مقابل دشمنان بایستند.

دشمنان از سرعت پایان رسیدن جنگ سوریه تعجب کردند

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: توطئه ای که درست کرده بودند، توطئه بزرگی بود و خبیث های عالم جمع شده بودند که چطور باید به مقابله با انقلاب بپردازند و به این رسیدند که باید با دین به جنگ با انقلاب بپردازند و با ظاهر دین به جنگ با انقلاب اسلامی پرداختند اما به سرعت حقیقت خودشان را نجات دادند و این قائله به برکت خود شهدا جمع شد و این جنگ به سرعت جمع شد که ایجادکنندگان جنگ ماندند که چطور جمع شده است.

دعوای حق و باطل پایانی ندارد

وی گفت: شیاطین و خبیثان عالم از دشمنی دست نمی کشند و دعوای حق و باطل پایانی ندارد تا زمانی که حجت خدا بیایند. دشمنان صرفاً شکل این دشمنی را عوض می کند اما این دشمنی هایشان ادامه دارد و به دنبال جنگ فرهنگی و اقتصای و رسانه ای رفتند و ابزار آن با ابزار این جنگ فرق می کند. گاهی اوقات ابزار این جنگ در درون خانه ها و جیب های ماست و با این جنگ می خواهند به جنگ با انقلاب بپردازند.

ارسال نظرات