۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۱۶۳۸۲

گزارشی از نوزدهمین سفر استانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

گزارشی از نوزدهمین سفر استانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در نوزدهمین سفر استانی خود به استان کردستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با حضور در استان کردستان با مسئولین نهادهای حوزوی شیعه و اهل سنت این استان دیدار کرد.

در این سفر یک‌روزه، رئیس مرکز خدمات با ماموستا رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و ماموستا راستی از روحانیون سرشناس این استان دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین با حضور در سایت اداری شهرستان سنندج از ساختمان اداری در حال احداث مرکز خدمات استان بازدید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی در جلسه‌ای با مدیران مدارس شیعه و اهل تسنن خواهر و برادر شهرستان سنندج دیدار کرد و به تبیین رویکرد مرکز در ارائه خدمات هدفمند پرداخت.

وی گفت: در رویکرد جدید، هدف، ارائه خدمات به رسالت طلبگی است نه به شخص طلبه.

در این جلسه مدیران مدارس مشکلات طلاب و مدارس علوم دینی استان را بیان کردند.

در پایان این سفر، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نشستی صمیمی با مدیرکل و کارکنان مرکز خدمات استان تعامل و همدلی همکاران را موجب خدمت‌رسانی بهتر دانست و در پایان به سؤالات همکاران استانی پاسخ داد.

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نوزدهمین سفر استانی خود با حضور در استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، رئیس مرکز خدمات ضمن قدردانی از تعامل مثبت دفتر نماینده ولی فقیه در استان با مرکز خدمات حوزه های علمیه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات ارائه کرد و گفت: مرکز خدمات از طلابی که در یکی از شئون طلبگی مانند تحصیل، تبلیغ، تدریس و تحقیق فعال باشند به صورت هدفمند حمایت می‌کند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن قدردانی از خدمات هدفمند به طلاب، حمایت‌های این مرکز را در ترویج معارف دین مؤثر دانست و حمایت بیشتر از روحانیون در امر تبلیغ را خواستار شد.

ارسال نظرات