۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۱۶۴۵۴
نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان:

امام حسین محور وحدت اسلامی است

امام حسین محور وحدت اسلامی است
حجت‌الاسلام والمسلمین عارف واحدی گفت: هر قشری از جامعه حتی غیرمسلمانان نیز برای احیای پیام جهانی شهدای کربلا و ارزش های انسانی، یاد و خاطره آنان را گرامی می دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان از برگزاری کنفرانس صلح در این کشور قدردانی کرد و گفت: ماه محرم به یاد فداکاری بزرگ حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای اسلام گرامی داشته می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر قشری از جامعه حتی غیرمسلمانان نیز برای احیای پیام جهانی شهدای کربلا و ارزش های انسانی، یاد و خاطره آنان را گرامی می دارند. پاکستان کشور عزیز ماست که پس از مبارزه ای بزرگ برای پاسداری از قوانین اسلام آن را آزاد کردیم. هر فردی در این کشور طبق اعتقاد خود برنامه هایی را اجرا می کند. اما مایه تاسف است که برخی از عناصر تکفیری سعی در صدمه زدن به هماهنگی بین ادیان و اتحاد مسلمانان در این کشور را دارند. اما قابل ستایش است که همه مردم و علمای با انتشار پیام وحدت در شکست عوامل شیطانی و تحکیم پایه های کشور نقش خود را ایفا می کنند.

نائب رئیس شورای علمای شیعیان پاکستان گفت: پاکستان دارای منابع فروان و نعمتهای خداوند متعال است و برای بقا پای گذاری شده است. برخی از افراد در مورد فروپاشی و شکست پاکستان صحبت می کنند. شاید آنها نمی دانند چرا پاکستان به وجود آمده است. در این کشور غارتگری، فساد و توطئه های تروریستی انجام شد، اما به یاری خداوند متعال همه شکست خوردند و پاکستان باقی ماند.

وی در ادامه گفت: معتقدم تا زمانی که متحد باشیم هیچ کس نمی تواند به کشور عزیزمان لطمه ای بزند. حضرت امام حسین محور وحدت امت اسلامی است. با اتحاد پایه های اسلام و پاکستان را مستحکم خواهیم کرد و اهداف شوم دشمنان را شکست خواهیم داد./۹۸۸/

ارسال نظرات