۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۱۶۴۶۰
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه خبر داد؛

آغاز اعزام زائران عتبات عالیات از ۲۳ مردادماه

آغاز اعزام زائران عتبات عالیات از ۲۳ مردادماه
کرمانشاه ـ مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز اعزام زائران عتبات عالیات از ۲۳ مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سعید کریمی خو امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه تلاش های بسیار برای اعزام زائرین به کربلا در ایام تاسوعا و عاشورا انجام گرفت ولی متاسفانه موفق نشدیم که این مهم را عملی کنیم.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: لذا با رایزنی های صورت گرفته اعزام زائران عتبات عالیات از بیست و سوم مردادماه جاری آغاز می شود که این سفر در قالب کاروان انجام می گیرد.

کریمی خود عنوان کرد: این زائران از طریق مرز رسمی مهران در استان ایلام وارد خاک عراق می شوند و هزینه این سفر برای یک از زائرین 5 میلیون و 400 هزار تومان می باشد.

وی افزود: همچنین آن دست از زائرینی که تمایل دارند در اربعین حسینی به عتبات عالیات سفر داشته باید مراحل نام نویسی خود را در دفاتر حج و زیارت استان انجام شد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: هرچند اولین اعزام کاروانی ما به عتبات عالیات از 23 مرداد خواهد بود، اما اعزام کاروان های بعدی منوط به استقبال زائرین می شود.

کریمی خو اظهار داشت: البته با توجه به گرمای هوا و نزدیک شدن به ایام اربعین، میزان استقبال هم برای اعزام ها به عتبات عالیات در این مدت کاهش می یابد./1400/

ارسال نظرات