۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۱۶۴۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسئولان از کار مردم گره گشایی کنند

مسئولان از کار مردم گره گشایی کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم گره گشایی از کار مردم از سوی مدیران و مسؤولان تأکید کرد و گفت: گره گشایی از کارمردم، معیّت با خاندان عترت را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در نخستین روز از مراسم زیارت عاشورا که در خانه تاریخی آل یاسین کاشان برگزار شد، گفت: گره گشایی از کار مردم، معیّت با خاندان عترت را به همراه دارد.

وی هدف از خلقت انسان را عبادت و تقرب به خدای متعال دانست و افزود: نزدیکی به ائمه اطهار(ع) و خاندان عترت قرار داشتن در مسیر تقرب به حضرت حق است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین راه‌های نزدیکی به خداوند و اولیای الهی خوش اخلاقی و نیکوکاری با اهالی خانواده است.

وی ادامه داد: این حسن خلق شامل همه مناسبات روزانه و کاری می‌شود و هر کس در هر جایگاهی برای تقرب به خدای متعال وائمه اطهار (ع) نباید از آن غفلت کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان علاوه بر خوش اخلاقی و مهربانی در منزل، با استناد به فرازی از زیارت عاشورا یکی از الزامات «معیَت» با خاندان عترت را احترام و گره گشایی از کار محبان و شیعان اهل بیت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم گره گشایی از کار مردم از سوی کارمندان و کارکنان و مدیران ادارات و نهاد‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: با گره گشایی از کارمردم خود را به ائمه اطهار(ع) نزدیک کنید.

لازم به ذکر است، مراسم پر فیض زیارت عاشورا هر روز صبح به مدت ۱۰ روز در دهه دوم محرم با حضور واعظان و خطبای برجسته و مادحین و ذاکرین آل‌الله (ع) به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات