۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۱۶۴۷۸

بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه در محکومیت جسارت به قرآن در آلمان

بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه در محکومیت جسارت به قرآن در آلمان
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علیمه قم در محکومیت جسارت به قرآن کریم توسط عده ای قلیل در هامبورگ آلمان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علیمه قم در محکومیت اقدام شنیع جسارت به قرآن کریم توسط عده ای قلیل در هامبورگ آلمان بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک 

عصر روز تاسوعای حسینی در شرایطی که محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سوگ سرور جوانان بهشت در غم و ماتم بودند و بر سرو سینه می‌زدند جسارتی بی‌شرمانه به ساحت مقدس ثقلین، توسط گروهی معدود از سلطنت‌طلبان در آلمان صورت گرفت، این درحالی است که قانون این کشور توهین و جسارت به مقدسات ادیان را جرم می‌انگارد و مجریان قانون با چشم بستن بر قانون، تنها نظاره‌گر هتک حرمت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان بودند.

بی‌تردید اراده حضرت حق بر آن است که حق و حقیقت را بر گستره گیتی نشاند و باطل را نابود سازد، هر چند مجرمان آن را ناخوش دارند؛ لِيُحِقَّ الْحَقَّ وَ يُبْطِلَ الْباطِلَ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُجْرِمُون‏ (أنفال: 8) و بی شک نور الهی خاموش شدنی نیست و تقلای واپس زدگانی که زندگانی پر از نکبتشان در گرو توهین و جسارت به مقدسات است، برای خاموشی نور حق، به نابودی خود آنان خواهد انجامید و خورشید حقیقت به اراده الهی پر نورتر خواهد گردید. يُريدُونَ أَنْ يُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ يَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُون‏ (توبه: 32)

امروز دیگر توخالی بودن شعارهای گفتگوی تمدن ها و حقوق بشر بیش از پیش بر همه آزادگان جهان روشن شده است و دروغ مدعیانشان در حملات به مقدسات مسلمانان و جنایت در سرزمین‌های اسلامی هویداتر از آن است که نیازی به بیان داشته باشد، هر چند دستگاه تبلیغاتی شومشان در قلب واقعیات و سرپوش گذاشتن بر جنایات بی‌امانشان در غزه و یمن و سوریه و افغانستان و عراق و ... از هیچ دروغ و تزویری واهمه ندارد.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن تعزیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب باوفایشان، جنایت نابخشودنی توهین به قرآن کریم و ساحت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام در کشور آلمان و نیز جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی، در حمله و کشتار مردم مسلمان غزه را محکوم نموده و از دستگاه دیپلماسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه کشورهای اسلامی انتظار دارد با اقدامی در شأن و جایگاه امت بزرگ اسلامی نسبت به این جسارت، برخورد نمایند.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات