۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۱۶۵۴۳
واکنش حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به بیانیه وقیحانه میرحسین:

از لجن پراکنی‌های سران فتنه هراسی نداریم

از لجن پراکنی‌های سران فتنه هراسی نداریم
استاد حوزه علمیه گفت: عمق درد امروز منافقین از تدبیر شکوهمند سردار همدانی در فتنه‌ها بوده است که ما از لجن پراکنی‌های عوامل فتنه هراسی نداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی‌مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با بیان اینکه معاد شهید می‌تواند طومار منافقین را در جامعه به هم بپیچد گفت: شهید امروز زنده است و مکتب او به‌صورت بالنده، به راه خویش ادامه می‌دهد.

وی افزود: سردار شهید همدانی حتی بعد از شهادت، مورد طعنه و نیش کفتار صفتان منافق قرار گرفت و این دلیل روشنی بر مظلومیت شهدای ماست که شهادت آرزوی آن‌ها بود و مرگ خود را با ذلت و خود فروشی به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی به‌خاطر دو روز دنیا، پست و ننگ آمیز نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر با بیان  اینکه سردار همدانی مانند مالک اشتر قهرمانی بود که با تدبیر و حکمت، قرآن به نیزه کردن منافقان فتنه‌گر در سال 88 را برملا کرد، ابراز داشت: تا زمانی که زنده هستیم اجازه نخواهیم داد که آنان به خیانت خود در حق امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدعه و نیرنگ، یاوه سرایی کنند.

وی ادامه داد: ما همچون سردار همدانی در راه ولایت ثابت قدم خواهیم ماند و شر دشمنان و بدخواهان را از سر ملت نجیب و مظلوم ایران کم خواهیم کرد؛ زیرا آن‌ها امروز با شرارت‌هایشان و حضور در اتحاد منافقان داخلی و کفار خارجی به‌صورت وسیع اقدام به تحریف و مظلوم نمایی کرده‌اند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به تلاش جریان نفاق برای جابه‌جا کردن جای جلاد و شهید خاطرنشان کرد: ما توطئه و شر دشمنان انقلاب اسلامی را به خودشان باز می‌گردانیم و از لجن پراکنی‌های عوامل فتنه که از سوی آمریکا، انگلیس و صهیونیسم جهانی مأموریت دارند هراسی نداریم.

وی افزود: شهید همدانی بدنش توسط ساواک شکنجه شد، ترکش‌های دوران دفاع مقدس را تجربه کرد و در فتنه‌های مختلف نیز توسط این منافقین وطن فروش مجروح گشت و در نهایت در مصاف با صهیونیست‌ها در سوریه به شهادت رسید و عمق درد امروز منافقین از تدبیر شکوهمند سردار شهید همدانی عزیز است که چنین لجن پراکنی‌هایی را درباره او انجام می‌دهند.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات