۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۱۶۷۰۱
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

ایران با درایت مقام معظم رهبری یک تنه در برابر دشمنان ایستاده است

ایران با درایت مقام معظم رهبری یک تنه در برابر دشمنان ایستاده است
آیت الله محمدی عراقی گفت: ایران اسلامی امروز با درایت مقام معظم رهبری یک تنه در برابر دشمنان این سرزمین ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی پنجشنبه شب در مراسم یادواره 420 شهید شهرستان کنگار اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه های ارزشمندی زمینه ای برای تکریم و گرامیداشت یاد کسانی است که در راه اسلام و انقلاب جهاد و ایثار کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: از سوی دیگر برپایی این چنین برنامه هایی زمینه آشنایی بیشتر نسل جوان کشور با شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را فراهم می کند.

آیت الله محمدی عراقی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز با درایت مقام معظم رهبری یک تنه در برابر دشمنان این سرزمین ایستاده است که این مایه افتخار و مباهات برای همه ما می باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: قدرت جبهه مقاومت در این سال ها به هیچ وجه با گذشته قابل مقایسه نیست، امروز این قدرت به جایی رسیده است که سید حسن نصرالله اعلام می‌کند رژیم صهیونیستی حق ندارد از آب‌های کشور لبنان نفت استخراج کند و آنها نیز با زبونی کامل عقب نشینی می‌کنند.

این استاد عالی حوزه خاطرنشان کرد: در عصر کنونی، ایران نماد مبارزه با استکبار و استعمار برای دیگر کشورهای اسلامی و حتی جهان است./1400/

ارسال نظرات