۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۱۶۷۲۹
امام جمعه خرمشهر:

تحریم‌ها نمی‌تواند مقابل پیشرفت علمی ایران اسلامی قد علم کند

تحریم‌ها نمی‌تواند مقابل پیشرفت علمی ایران اسلامی قد علم کند
خوزستان_حجت الاسلام عادل پور گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند مقابل پیشرفت علمی ایران اسلامی قد علم کند و نتیجه تحریم‌ها توانمندی ساخت ماهواره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر امروز در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در ساخت ماهواره فارغ از تحریم‌ها اظهار داشت: تحریم‌ها نمی‌تواند مقابل پیشرفت علمی ایران اسلامی قد علم کند و نتیجه تحریم‌ها توانمندی ساخت ماهواره است.

امام جمعه خرمشهر درخصوص فعالیت‌های دولت سیزدهم در جهت تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب، عنوان داشت: دولت سیزدهم از زمان روی کار آمدن، تمام تلاش خود را برای محقق کردن شعار‌های انقلابی و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب انجام داده است و با تغییر رویکرد دولت به سمت شرق و کشور‌های منطقه و دوست، شاهد اقدامات بسیار مثبت و خوبی هستیم.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: هم اینک شاهد همکاری اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری، امنیتی با کشور‌های دوست و منطقه هستیم و پرتاب ماهواره خیام نیز با همکاری کشور دوست روسیه به فضا پرتاب شد که موجب خشم دشمنان شده است.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه  به روز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و ادامه داد: روز ۲۲ مرداد روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است و همه شهدای مقاومت اسلامی به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سلیمانی و یاران آن گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام عادل‌پور تصریح کرد: مقاومت اسلامی به ما یاد داد که تنها راه آزادی فلسطین و راه جلوگیری از تعرض رژیم صهیونسیتی ایستادگی است و اگر این رژیم کوچکترین تعرضی کند با مشت آهنین روبه رو خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها از انباشت زباله در خرمشهر در ایام محرم انتقاد کرد و ابراز داشت: مردم از انباشت زباله‌ها و جمع آوری نشدن آن ناراضی هستند و این مسائل باید از طریق مسئولان استانداری حل و فصل شود به نظر می‌آید در شهرداری خرمشهر یک مافیا شکل گرفته است و این موضوع باید مورد تحقیق قرار گیرد. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات