۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۱۶۷۸۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

اهالی رسانه باید سخنگوی انقلاب باشند

اهالی رسانه باید سخنگوی انقلاب باشند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: همه کسانی که دستی بر قلم دارند سخنگوی انقلاب باید باشند، تا بتوانیم بگوییم که در جهاد تبیین چه برکتی نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست امروز اعضای حلقه صالحین که با حضور ائمه جمعه استان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل مجنمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، از عامل بودن مسئولین استان به عنوان رکنی اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی یاد شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امام راحل در درجه اول عامل بود لذا می بینیم همه بزرگان نظام مجذوب معنویت و عرفان امام بودند و با تمام وجود به امام عشق می ورزیدند، لذا اعضای حلقه صالحین باید معتقد باشیم و عملا با جان ودل معنای صالح را بفهمیم زیرا حرف صالح بالا می رود و غیر صالح نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: در جهاد تبیین مقام معم رهبری  عظمت و قدرت انقلاب مطرح شود، در همین کرمانشاه مگر چقدر از مردم از اوضاع کشور اطلاع داشتند، باید این را بگوییم و تبیین کنیم تا مردم بدانند از مرحله پایینی به جایگاه ابرقدرتی منطقه و جهان رسیده ایم، این همه عظمت با تبیین درست شده و مدیریت امامین انقلاب باعث این شکوه و قدرت گردیده، لذا باید این دستاوردهای بی نظیر را برای عظمت انقلاب بیان کنیم.

آیت الله علما اظهار داشت: امام راحل در همه جا تبیین و روشنگری می کرد تا توانست ذهن توده مردم رابرای پیروزی انقلاب با خود همراه کند باید یک مجموعه باشیم تا بتوانیم برکت را درکلام و اندیشه تبیین کنیم، یک سری کارها تاثیر گذار است تأثیر عامه دارد و باید اذهان این عامه را نسبت به رخدادهای جاری روشن کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یاد آورشد: امروز استکبار به جای نفت و گاز فکر جوانان ما را هدف گرفته و مورد تاخت و تاز قرار می دهد، لذا همه کسانی که دستی بر قلم دارند سخنگوی انقلاب باید باشند، تا بتوانیم بگوییم که در جهاد تبیین چه برکتی نهفته است.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص و ضرورت کمک به دولت تأکید کرد: دولت صد درصد یک دولتی است که صداقت دارد، لذا باید بتوانیم کمک کنیم تا کارها به سرانجام برسد، باید بدانیم به رغم گرانی ها کار ها در روال منطقی صورت می پذیرد و نیت دولت بر خدمت است لذا باید این را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) با آن همه مشکلات عظمت کربلا و عاشورا را تبیین کرد، باید جاذبه درست کنیم و باید بدانیم جاذبه فقط با پول درست نمی شود باید برنامه داشته باشیم و خود عامل باشیم ، زیرا این موارد بسیار مهم است. /1400/

ارسال نظرات